امتحانات کارشناسی دانشگاه تهران مجازی برگزار می‌شود
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۳۵۸۷۸۸

امتحانات کارشناسی دانشگاه تهران مجازی برگزار می‌شود

دانشگاه تهران اعلام کرد: امتحانات پایان نیم‌سال اول تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ در دوره کارشناسی این دانشگاه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.
امتحانات کارشناسی دانشگاه تهران مجازی برگزار می‌شود
امتحانات کارشناسی دانشگاه تهران مجازی برگزار می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ در اطلاعیه دانشگاه تهران آمده است: به استناد نامه شماره ۲/۲۹۵۲۶۳ مورخ ۱۴۰۴/۱۰/۲۹ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با توجه به تصمیم کارگروه مدیریت آموزش عالی استان تهران، امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ تمامی واحد‌های دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی به صورت غیرحضوری، طبق برنامه اعلام شده قبلی از تاریخ ۴ بهمن ۱۴۰۴ و با استفاده از سامانه elearn.ut.ac.ir برگزار می‌شود.

 

ضمناً راهنما‌های برگزاری و شرکت در آزمون برخط ویژه استادان و دانشجویان تا روز چهارشنبه ۳۰ دی ماه در سامانه آموزش الکترونیکی به نشانی elearn.ut.ac.ir در دسترس خواهد بود.

 

تاکید می‌شود امتحانات مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی‌ارشد و دکتری) به صورت حضوری و طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد.

پربازدیدترین آخرین اخبار