از «حیاط دولت» چه خبر؟ + فیلم
گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ امروز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه، حیاط دولت، میزبان خبرنگاران بود تا درباره موضوعات مختلف روز از وزرا و اعضای کابینه دولت وفاق ملی سؤالات خود را مطرح کنند و اعضای هیأت وزیران نیز پاسخگوی اصحاب رسانه باشند.
رئیس سازمان انرژی اتمی پس از جلسه هیات دولت:
از آقای گروسی انتظار داریم که از این نوع ادبیات استفاده نکند.
آژانس بینالمللی انرژی اتمی تحت سازمان ملل است و تکالیف خود را طبق اساسنامه روشن کرده است. ما انتظار داریم آقای گروسی در ادبیات و گزارشات خود به وظایف خود پایبند باشد.
تمام واحدهایی که مورد اصابت نظامی قرار گرفتهاند، تحت نظارت آژانس ثبت شدهاند و باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.
ما هیچ عدم پایبندی نداشتیم. اگر سایت ما را بمباران کرده و از بین بردهاند، به دنبال چه چیزی میگردند و الان چه چیزی را میخواهند نظارت کنند؟
رئیس سازمان انرژی اتمی پس از جلسه هیات دولت:
برای همه کاملا شفاف و مشخص شده که موضوع هستهای بهانهای بیش نیست.
آژانس بینالمللی انرژی اتمی بعد از عملیات نظامی علیه ایران هم رفتار خودش را تنظیم نکرد.
همه اقدامات دشمن در راستای جلوگیری از پیشرفت است.
حق ملت ایران است که فناوریهای هستهای را در اولویت خود قرار بدهد.