اخذ کارت آزمون میان‌ترم مستلزم تسویه کامل شهریه نیست
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۳۹۹۳۹۱
معاون دانشگاه آزاد اعلام کرد

اخذ کارت آزمون میان‌ترم مستلزم تسویه کامل شهریه نیست

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اعلام کرد:طبق مساعدتی که با معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته، تمامی دانشجویان در زمان امتحانات میان‌ترم موظف به اخذ کارت ورود به جلسه هستند، اما این امر مستلزم پرداخت کامل و تسویه شهریه نخواهد بود.
اخذ کارت آزمون میان‌ترم مستلزم تسویه کامل شهریه نیست
اخذ کارت آزمون میان‌ترم مستلزم تسویه کامل شهریه نیست

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد گفت: طبق مساعدتی که با معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته، تمامی دانشجویان در زمان امتحانات میان‌ترم موظف به اخذ کارت ورود به جلسه هستند، اما این امر مستلزم پرداخت کامل و تسویه شهریه نخواهد بود.

وی افزود: در این نیمسال علی رغم آنکه نمره میان ترم ۴ تا ۶ در نظر گرفته شده، برای نمره پایان ترم بازه ۱۰ تا ۱۶ در نظر گرفته شده تا اساتید محترم بتوانند اثر ارزیابی‌های مستمر دیگر همچون تکلیف و ... را نیز در ارزیابی نهایی دانشجو اثر دهند.

پربازدیدترین آخرین اخبار