کنسولگری ایران در حیدرآباد هند درباره بازی ایران با بلژیک: بلژیک ۰ - ۰ ایران؛ بازنده واقعی، آمریکا بود + عکس
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۴۱۹۳۷۵

کنسولگری ایران در حیدرآباد هند درباره بازی ایران با بلژیک: بلژیک ۰ - ۰ ایران؛ بازنده واقعی، آمریکا بود + عکس

کنسولگری ایران در حیدرآباد هند درباره بازی ایران با بلژیک در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بلژیک ۰ - ۰ ایران؛ بازنده واقعی، آمریکا بود.
ایران بلژیک

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو؛ کنسولگری ایران در حیدرآباد هند درباره بازی ایران با بلژیک در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بلژیک ۰ - ۰ ایران؛ بازنده واقعی، آمریکا بود.

بلژیک همان‌طور که انتظار می‌رفت، نمایش بسیار خوبی ارائه داد، اما تیم ملی ایران نیز با دفاعی مستحکم، حملاتی خطرناک و کنترل مناسب جریان بازی، به‌ویژه در نیمه دوم، عملکرد قابل‌توجهی داشت.

هرچند نتیجه نهایی بازی با تساوی به پایان رسید، اما بازنده واقعی این مسابقه ایالات متحده بود. آمریکا با اعمال سخت‌گیرانه‌ترین محدودیت‌ها علیه تیم ملی ایران، به اعتبار خود به‌عنوان میزبان جام جهانی لطمه زد و در مهم‌ترین میدان، یعنی عرصه اعتبار و میزبانی، شکست خورد.

کنسولگری ایران در حیدرآباد هند درباره بازی ایران با بلژیک: بلژیک ۰ - ۰ ایران؛ بازنده واقعی، آمریکا بود + عکس

پربازدیدترین آخرین اخبار