اظهارات نژادپرستانه وزیر جنگ جنایتکار رژیم اشغالگر:
در لبنان میمانیم و تمام زیرساختهای روی زمین و زیر زمین را نابود میکنیم/در هر جبههای که لازم باشد چه لبنان و غزه و ایران عملیات می کنیم+فیلم
وزیر جنگ جنایتکار رژیم اشغالگر گفت: در لبنان میمانیم و تمام زیرساختهای روی زمین و زیر زمین را نابود میکنیم؛ در هر جبههای که لازم باشد چه لبنان و غزه و ایران عملیات می کنیم.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یسرائیل کاتس، وزیر جنگ جنایتکار رژیم صهیونیستی گفت: امنیت شهروندان اسرائیل و نیروهای ما بالاتر از هر ملاحظهٔ دیگری است. فرماندهان و رزمندگان ارتش اسرائیل از حمایت کامل نخستوزیر، اینجانب و فرماندهی عالی ارتش برخوردارند.
وی افزود: آنها برای اقدام قاطعانه علیه هرگونه تهدیدی در جنوب لبنان، نوار غزه و ایران و هر نقطهٔ دیگری که برای دفاع از دولت اسرائیل لازم باشد، آزادی عمل کامل دارند.
کاتس اضافه کرد: ارتش اسرائیل رسماً در منطقهٔ امنیتی در لبنان باقی میماند تا از شهرکهای شمال محافظت کند. مأموریت رزمندگان ما روشن است؛ خنثیسازی تهدیدها و نابودی کامل زیرساختهای تروریستی در این منطقه، چه در زیر زمین و چه بر روی زمین.
لینک کپی شد
گزارش خطا