حزبالله: حمله پهپادی اسرائیل به خودروی غیرنظامیان در جنوب لبنان ۲ شهید و یک زخمی بر جای گذاشت
حزبالله لبنان بیان کرد: ارتش اسرائیل با این ادعا که این افراد تهدیدی برای نیروهای مستقر خود محسوب میشدند، در ساعت ۱۴:۴۰ به وقت محلی با استفاده از یک پهپاد مسلح، خودروی آنان را هدف حمله موشکی قرار داد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو؛ حزبالله لبنان بیان کرد: ارتش اسرائیل با این ادعا که این افراد تهدیدی برای نیروهای مستقر خود محسوب میشدند، در ساعت ۱۴:۴۰ به وقت محلی با استفاده از یک پهپاد مسلح، خودروی آنان را هدف حمله موشکی قرار داد.
این حمله منجر به شهادت دو شهروند غیرنظامی شد که بهطور مستقیم هدف قرار گرفته بودند و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.
این حمله برای سومین بار نقض آشکار توافق آتشبس از سوی اسرائیل به شمار میرود و تمامی موارد نقض آتشبس را زیر نظر داریم و آنها را رصد میکنیم.
لینک کپی شد
گزارش خطا