سیستم روشنایی تونلهای محور جنوبی چهارمحال وبختیاری اورهال شد
به گزارش گروه استانهای خبرگزاری دانشجو، فریدون پیشکار، رئیس اداره ایمنی و حریم راههای اداره کل راهداری چهارمحال و بختیاری، با اشاره به مکاتبات انجامشده با سازمان مرکزی برای ایمنسازی محور جنوبی استان، اظهار کرد: از تاریخ ۱۸ خرداد تا ۲۸ خردادماه عملیات اورهال و بهسازی سیستم روشنایی تونلهای این مسیر در دستور کار قرار گرفت و با توجه به تردد بالای زائران اربعین، تمامی چراغهای خاموش و سوخته در سطح تونلها تعویض و ترانسهای معیوب نیز جایگزین شدند.
وی افزود: علاوه بر اورهال روشنایی تونلها، کلیه چراغهای روشنایی معابر سطح محور که دچار نقص بودند، تعویض گردید و تمام تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی که در طول مسیر مخدوش یا آسیب دیده بودند، با همکاری شهرستانهای بروجن و لردگان شناسایی و بهطور کامل تعویض شدند.
پیشکار با تأکید بر نصب تابلوهای اخطاری، انتظامی و هشداردهنده در نقاط نیازمند، گفت: در حد امکان نسبت به تهیه و نصب این علائم در مقاطع حادثهخیز اقدام شده است. همچنین عملیات خطکشی محور در دستور کار قرار دارد و در نقاطی که روکش آسفالت انجام نشده، خطکشی صورت گرفته و پس از اتمام روکشآسفالت مابقی نقاط، خطکشی تکمیلی اجرا خواهد شد.
رئیس اداره ایمنی و حریم راههای استان در پایان خاطرنشان کرد: طرح شیارزنی در پیچهای خطرناک این محور نیز توسط شهرستان بروجن آغاز شده و پیشبینی میشود پیش از شروع موج سفرهای اربعین به پایان برسد تا ایمنی تردد در این مسیر به حداکثر ممکن برسد.