اسرائیل در لبنان است، چون می‌خواهد این کشور را اشغال کند، نه به‌دلیل حملات حزب‌الله /با ایران می‌مانیم و در وحدت کنار یکدیگر خواهیم بود+فیلم
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۴۲۱۰۵۵
شیخ نعیم قاسم:

اسرائیل در لبنان است، چون می‌خواهد این کشور را اشغال کند، نه به‌دلیل حملات حزب‌الله /با ایران می‌مانیم و در وحدت کنار یکدیگر خواهیم بود+فیلم

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: اسرائیل در لبنان است، چون می‌خواهد این کشور را اشغال کند، نه به‌دلیل حملات حزب‌الله؛ مقاومت تا زمانی که اشغالگری ادامه داشته باشد، پابرجا خواهد ماند.
شیخ نعیم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ نعیم قاسم دبیر کل حزب‌الله لبنان اظهار داشت: اسرائیل در لبنان حضور دارد، چون می‌خواهد این کشور را اشغال کند، نه به‌دلیل حملات حزب‌الله.

وی افزود: اشغالگری اسرائیل علت مقاومت است؛ تا اشغال ادامه دارد، مقاومت نیز ادامه خواهد داشت.

دبیر کل حزب الله تصریح کرد: دشمن به‌دنبال بلعیدن لبنان است و حضورش در این کشور بخشی از پروژه اشغالگری است.

وی در ادامه گفت: آنچه در لبنان جریان دارد، تنها یک جنگ نظامی نیست؛ جنگی سیاسی، مالی، فرهنگی و امنیتی نیز هست.

شیخ نعیم قاسم افزود: اسرائیل برای تشکیل اسرائیل بزرگ به‌دنبال اشغال لبنان است، نه تأمین امنیت خود.

وی در ادامه گفت: هدف آمریکا و اسرائیل، تغییر حکومت در ایران بود.

کد ویدیو

 

از ایران تشکر می‌کنم؛ با ایران می‌مانیم و در وحدت کنار یکدیگر خواهیم بود

دبیر کل حزب‌الله لبنان افزود: اعلام تفاهم با ایران، اعتراف رسمی به شکست آمریکا و اسرائیل بود.

وی یادآور شد: امروز ایران نه‌تنها آینده خود، بلکه آینده منطقه را می‌سازد.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: از ایران تشکر می‌کنم؛ با ایران می‌مانیم و در وحدت کنار یکدیگر خواهیم بود.

وی افزود: آمریکا می‌خواست ما را از هم جدا کند، اما ما به‌عنوان یک محور واحد عمل کردیم.

دبیر کل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: قدرت ایران و قدرت مقاومت، توازن قوا را تغییر داد و ما را وارد مرحله‌ای جدید کرد.

کد ویدیو

 

پربازدیدترین آخرین اخبار