کد خبر:۱۴۲۱۴۴۸
عملکرد درخشان حملونقل جادهای تهران در بهار ۱۴۰۵
در سه ماه نخست سال ۱۴۰۵، شبکه حملونقل عمومی استان تهران با ثبت ۱۸۰ هزار سفر، موفق به جابهجایی بیش از یک میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر به مقاصد مختلف کشور شد.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد جهانی، مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان تهران با تشریح عملکرد این اداره در فصل بهار اعلام کرد: از ابتدای فروردین تا پایان خردادماه سال جاری، مجموعاً یک میلیون و ۶۴۳ هزار و ۷۴۲ مسافر از طریق ناوگان اتوبوسی، مینیبوسی و سواریهای کرایه از مبدأ استان تهران جابهجا شدهاند.
جهانی با بیان اینکه این حجم از جابهجایی در قالب ۱۸۰ هزار سفر عملیاتی شده است، افزود: ناوگان حملونقل جادهای استان با تمام توان در جهت تأمین نیازهای سفرهای برونشهری هموطنان فعال بوده و این آمار نشاندهنده نقش کلیدی تهران به عنوان هاب اصلی ترابری کشور است.
لینک کپی شد
گزارش خطا