نتانیاهو: حق اسرائیل برای حفظ منطقه امنیتی در داخل لبنان به رسمیت شناخته شد! / تا رفع کامل تهدید و خلع سلاح حزبالله، منطقه امنیتی را حفظ خواهیم کرد+فیلم
نخستوزیر تروریست رژیم صهیونیستی در اظهاراتی خصمانه مدعی شد: ایالات متحده و لبنان حق اسرائیل برای حفظ منطقه امنیتی در داخل لبنان را تا زمانی که برای امنیت ما لازم باشد، به رسمیت شناختهاند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی ادعا کرد: پس از مذاکرات مستقیم با لبنان و با میانجیگری آمریکا، به چارچوبی رسیدیم که امکان پایان درگیری و حرکت به سمت توافق صلح را فراهم میکند.
وی افزود: ایالات متحده و لبنان حق اسرائیل برای حفظ منطقه امنیتی در داخل لبنان را تا زمانی که برای امنیت ما لازم باشد، به رسمیت شناختهاند.
نتانیاهو اضافه کرد: تا زمانی که حزبالله و دیگر گروههای مسلح سلاحهای خود را کنار نگذارند و تهدیدی از سمت لبنان وجود داشته باشد، حضور خود را حفظ خواهیم کرد.
ادعای نخستوزیر کودککش رژیم بعد از خیانت دولت دستنشانده لبنان: توافق با دولت لبنان یک ضربه بزرگ به ایران و حزبالله است!
نخستوزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی افزود: توافق با دولت لبنان یک ضربه بزرگ به ایران و حزبالله است؛ لبنان، اسرائیل و آمریکا به ایران میگویند «این موضوع به شما ربطی ندارد.»
وی لفاظی کرد: با وجود فشار ایران برای عقبنشینی از جنوب لبنان، بر منافع حیاتی اسرائیل تأکید کردم و با هرگونه عقبنشینی مخالفم.
نتانیاهو مدعی شد: بر سر دو منطقه مجاور خط آبی توافق شده و این، آزمایشی برای انحلال حزبالله و انتقال کنترل به ارتش لبنان خواهد بود.
ادامه دارد...
لینک کپی شد
گزارش خطا