بيستمين فروشگاه نوروزي كميته امداد افتتاح شد
بيستمين فروشگاه نوروزي كميته امداد صبح امروز افتتاح شد و تا پايان فروردين ماه سال 91 به كار خود ادامه ميدهد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي «خبرگزاري دانشجو»، مراسم افتتاح بيستمين فروشگاه نوروزي كميته امداد صبح امروز با حضور عسگراولادي، نماينده ولي فقيه در كميته امداد امام خميني(ره) و انواري، سرپرست كميته امداد امام خميني(ره) برگزار شد.
بر اساس اين گزارش، اين نمايشگاه در مساحتي بالغ بر 5700 مترمربع، كالاهاي مورد نياز مددجويان كميته امداد مانند انواع منسوجات، وسايل برقي، لوازم بهداشتي و ساير لوازم مورد نياز زندگي را با مبلغي زير قيمت بازار عرضه ميكند.
عرضه كالا با قيمت مناسب، ارتباط مستمر با مددجويان و حمايت از توليدات داخلي مهمترين اهداف برگزاري نمايشگاه نوروزي كميته امداد است.
لازم به ذكر است، نمايشگاه نوروزي كميته امداد تا پايان فروردين ماه برپاست و مددجويان اين كميته ميتوانند با ارائه بنهاي خريد، محصولات مورد نياز خود را از اين نمايشگاه خريداري كنند.
لینک کپی شد
گزارش خطا