سرپرست كميته امداد امام خميني (ره) خبر داد:
اختصاص اعتبار 4 ميليارد توماني به خريدهاي نوروزي مددجويان كميته امداد
سرپرست كميته امداد امام خميني (ره) گفت: امسال مبلغ چهار ميليارد تومان بن در قالب بنهاي 10 هزار توماني به مددجويان ارائه شده كه ميتوانند با استفاده از اين بنها از فروشگاه نوروزي كميته كالاهاي مورد نياز خود را خريداري كنند.
به گزارش خبرنگار اجتماعي «خبرگزاري دانشجو»، انواري صبح امروز در حاشيه افتتاح فروشگاه نوروزي كميته امداد در مجتمع فدك از برگزاري جشن خودكفايي براي 80 هزار خانوار از خانوادههاي عضو كميته امداد خبر داد و گفت: در حال حاضر 80 هزار خانواده كه در گذشته تحت پوشش كميته امداد امام بودند به خودكفايي كامل رسيدهاند.
وي افزود: بزودي جشن خودكفايي اين خانوادهها با حضور رئيس جمهور برگزار ميشود.
سرپرست كميته امداد امام خميني (ره) همچنين از تدارك 300 هزار فرصت شغلي براي مددجويان كميته امداد خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال 220 هزار فرصت شغلي تحقق يافته است.
انواري در خصوص برگزاري فروشگاههاي نوروزي اين سازمان در ساير استانهاي كشور گفت: متاسفانه اعتبار كميته امداد براي افتتاح چنين فروشگاههايي در شهرستانها كافي نيست، ولي اگر دولت بودجه اين اقدام را در اختيار كميته قرار دهد، اين امر محقق ميشود.
وي در ادامه با اشاره به كسري بودجه كميته امداد گفت: اگر امسال تمام بودجه كميته امداد به صورت كامل تخصيص شود، باز هم شش درصد كمبود اعتبار داريم.
سرپرست كميته امداد در ادامه بيان داشت: كميته امداد امام خميني (ره) با كسري بودجه چهار ميليارد و 500 ميليون توماني مواجه است.
انواري در پايان در خصوص اختصاص عيدي به مددجويان كميته امداد گفت: كميته امداد به 100 ميليارد تومان بودجه براي دادن عيدي به مددجويان خود نيازمند است كه نميتوانيم اين بودجه را از اعتبارات كميته تامين كنيم.
لینک کپی شد
گزارش خطا