60 درصد تهراني‌ها از اتوبوس و مترو استفاده مي كنند
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۶۸۵۵۱

60 درصد تهراني‌ها از اتوبوس و مترو استفاده مي كنند

بالغ بر 60 درصد شهروندان تهراني براي رفت و آمدهای روزانه خود در سطح شهر از اتوبوس و مترو استفاده مي‌كنند.
به گزارش  گروه اجتماعي «خبرگزاري دانشجو»، بر اساس آخرين نظرسنجي پيامكي صداي شهر راديو تهران از شهروندان تهراني، 4/59 درصد كساني كه در اين نظرسنجي شركت كردند از اتوبوس و مترو، 6/14 درصد از تاكسي و 26 درصد نیز از وسيله نقليه شخصي استفاده مي‌كنند.

بر اساس اين گزارش، از مجموع 31 هزار و 260 نفر شركت كننده در اين نظرسنجي 18 هزار و 570 نفر اتوبوس و مترو، 4 هزار و 560 نفر تاكسي و 8 هزار و 160 نفر نیز وسيله نقليه شخصي را به عنوان وسيله‌اي که براي رفت و آمد در سطح شهر از آن استفاده مي‌كنند، اعلام كردند.

گفتني است، در نظرسنجي قبلي پيام كوتاه صداي شهر، 91 درصد تهراني‌ها كيفيت پايين سوخت و خودروها را عامل آلودگي هواي تهران اعلام كرده بودند.

 
پربازدیدترین آخرین اخبار