به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از مشهد، سمینار کاربردی-تخصصی «مدیریت، بازاریابی و فروش در شرایط فعلی» ویژه کلیه مدیران عامل و کارشناسان فروش کشور 24 تا 27 آبان ماه با حضور بزرگترین اساتید مدیریت و بازاریابی برجسته ایران در آمفی تاتر دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.
شرکت تجارت گستران دیار دیرباز (سهامی خاص) به شماره ثبت 43728 از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه بازرگانی و توسعه فروش آغاز کرده و در سه سطح آموزش، مشاوره و اجرای پروژه های توسعه فروش تا امروز توانسته است رزومه خوبی از خود بجای بگذارد.
این شرکت از ابتدا محدوده فعالیت خود را در سطح ملی آغاز کرده و به سرعت توانسته است حیطه فعالیت خود را تا محدوده قاره آسیا گسترده نماید.
برنامه ریزی های آموزشی این شرکت بر چهار طبقه؛ دوره های آموزشی بلند مدت (یک تا چهار ساله)، دوره های آموزشی کوتاه مدت (چهار تا هشت ماهه)، کارگاه های آموزشی (هشت تا 20 روزه) و کمپ های آموزشی (یک تا چهار روزه) استوار است.
کلیه مشاوره های شرکت تجارت گستران به صورت رایگان بوده و از زمان اجرای هر پروژه تا مرحله پیاده سازی ادامه دارد. اجرای پروژه های توسعه فروش نیز با توجه به نوع محصول و یا خدمات پیاده سازی خواهد شد.
بنا بر این گزارش، رویکردهای نشست فعالان حوزه تبلیغات بررسی چالش ها و مسائل پیش رو در برگزاری مجامع ملی، پیشنهادات و نظرات سازنده کارشناسان و متخصصان امر تبلیغات در زمینه بازاریابی فروش و مشتری مداری، بررسی نحوه تعامل و همکاری شرکت های تبلیغاتی با یکدیگر و با هدف بستر سازی فعالیت ها و برنامه ها و شناسایی پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه همکاران شرکت های تبلیغاتی و تلاش در جهت اجرا کردن آنها، تلاش در جهت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب از اهداف و برنامه های اجرایی برگزاری مجمع به مخاطبان و اسپانسرها و تقویت و بهبود روابط شرکت های تبلیغاتی با یکدیگر با هدف برگزارای همایش های ملی و بین المللی بیشتر در استان است.