پاییز تهرانیها با درخواست افزایش اتوبوس به زمستان رسید

به گزارش گروه اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»، بر اساس گزارشی که از پیامهای مردمی در تماس با سامانه 137 طی سه ماه سوم سال جاری منتشر شده، پیامهای حوزه حمل و نقل و ترافیک نسبت به فصل تابستان با 12 درصد افزایش روبرو بوده است.
بر اساس این گزارش، از مجموع پیامهای شهروندان در حوزه حمل و نقل و ترافیک، 58 درصد درخواستها در حوزه اتوبوسرانی و 25 درصد در حوزه مترو بوده که این موضوع، ضرورت تأمین آرامش و رفاه شهروندان در بهرهبرداری کامل از ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی را بیش از پیش خاطرنشان میکند.
بنا بر این گزارش، بیش از 82 درصد مجموع پیامهای شهروندان توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به مرحله انجام و تأیید رسیده و 16 درصد از این درخواستها نیز در دست اقدام قرار دارد.
در این ارتباط سید جعفر تشکری هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اینکه شهروندمداری رمز موفقیت مدیریت شهری است، گفت: از آنجا که پیامهای سامانه مدیریت شهری پل ارتباطی شهرداری تهران با شهروندان به شمار میآید، رسیدگی به این درخواستها با اعمال دقت و سرعت در ترتیب اثر دادن به پیامهای مردم، از تکالیف و وظایف اصلی این معاونت است.
وی در پایان در خصوص درخواست افزایش اتوبوس به عنوان یکی از مهمترین مطالبات شهروندان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان مربوطه که ظاهراً مشکلات روزانه مردم به دلیل کمبود اعتبارات حمل و نقل عمومی در استفاده از اتوبوس و مترو را نمیبینند، حداقل صدای مردم تهران که مطالبه حمل و نقل عمومی است را بشنوند.