کجای این خودروسازی در تفکر اقتصاد مقاومتی جای دارد؟
زنگ خطر برای مدیران خودرویی کشور؛
در یکسال گذشته افت در تولید، افزایش قیمت‌ها و تهدید شدن اشتغال در صنعت خودروسازی نشان می دهد که این صنعت عظیم هنوز نتواسته است ...
تعداد نظرات: ۳
بدون نام
-
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
کو گوش شنوا .بابا دلت خوشه .اين خودرو سازها واقعا بي رحم هستند. واردات خودرو را آزاد کنيد
ح ر رياضي
-
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
خودروسازان ما در مقايسه با سازندگان خودرو در هند (سوزوکي ماروتي) 9 برابر نيروي انساني دارند . و تلفات و توقفات ما 20 برابر آنها است.
ما براي اقلام مهم و کليدي مثل انژکتور و سامانه الکترونيکي و بسياري از اقلام و مواد پايين دستي مثل جوانه زا و رزينهاي صمعتي پليمر هاي مهندسي 100% وابسته به خارج هستيم و مقياس مصرف آن مواد توجيه اقتصادي ندارد زيرا به نقطه سر به سر مصرف و توليد نيم رسد. مگر آنکه توليد خودرو ماننند هند و چين چند ده برابر شود.
ما در زمينه مديريت فقط ادا و شکل ساختارهاي مديريتي را درآورده ايم و بي محتوا و تو خالي شکل ظاهري از الگوهاي نوين را اجرا کرده ايم. در اين مورد حاضر به ارائه ده ها مصداق براي اثبات هستم .
يکي از راهکارهاي ما خصوصي سازي واقعي و مشارکت با سازندگان خارجي مي باشد
بدون نام
-
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
من يک نمايندگي بيمه هستم
هر روز با خودرو سرو کار دارم
ديروز يک 405 GLX UF7 (از توليدات جديد ايران خودرو) براي بيمه بدنه مراجعه کرد ولي خيلي از امکانات روز و معمول خودرو را نداشت . پخش ، آچار و انبردست و ... علاوه بر اين دياگ (کامپيوتر ) که يکي از قطعات حساس مي باشد، بدون جعبه محافظ بود و فقط يک کاور پلاستيک روي آن کشيده بودند .
واقعا از داشتن چنين خودرو سازهايي در کشورمان احساس شرمندگي مي کنم.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار