به گزارش گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»، به نقل از روابط عمومی ایرانسل، به منظور بهبود سرویسدهی به مشترکان اپراتور دوم تلفنهمراه در استان گیلان، مرکز خدمات اختصاصی این اپراتور در شهر رشت راهاندازی شد.
در این مرکز علاوه بر ارائه خدماتی از جمله فروش و ثبت نام انواع سیم کارتهای ایرانسل، تعویض سیم کارت، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، صدور ریز مکالمات برای مشترکین سیمکارت اعتباری، خدمات رومینگ، تنظیماتGPRS وMMS ، بستههای تشویقی و آهنگ پیشواز، خدمات حقوقی مربوط به تغییرمالکیت، دریافت و بررسی شکایات حقوقی و پیگیری مشکلات ناشی از آنتن دهی شبکه تلفن همراه نیز به متقاضیان ارائه میشود.
با استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، تمامی مشترکین با شماره گیری کد دستوری #8*898* میتوانند نشانی و موقعیت نزدیک ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل به محل استقرار خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را روی نقشه از طریق پیام چند رسانهای دریافت کنند.
طی هفتههای گذشته مراکز خدمات اختصاصی ایرانسل در شهرهای قم، یاسوج و کرج نیز افتتاح و به فهرست مراکز خدمات اختصاصی استانی ایرانسل اضافه شدهاند.
این اپراتور 4298 نمایندگی ویژه خدمات مشترکین در سراسر کشور دارد.