اعتدال همان بود که اجرا کردیم/ اعتقاد به استقبال خیابانی نداریم
مشروح/ نوبخت خبر داد
سخنگوی دولت با اشاره به سفر بعدی رییس جمهور گفت: اعتدال همان بود که ما تا جایی که می‌خواستیم اجرا کردیم و اگر بخشی از آن اجرا نشد، در سفرهای بعد آن را جبران می‌کنیم.
تعداد نظرات: ۴
خوزستان - بهبهان
-
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
1- مسئولان دولتي و آقاي رئيس جمهور محترم: شما که مي دانستيد استقبال از شما کم خواهد بود چرا آقاي محسن رضايي را با خود برديد؟ (دليل تجمع عشاير بختياري نيز همين بود)
2- آقاي رئيس جمهور که ادعا مي کند سرهنگ نيست چرا در خوزستان يکهو مي شود سرادر محترم تدبير و اميد؟
3- اگر شما خواهان افتادن مردم دنبال ماشين رئيس جمهور نيستيد راههاي مختلفي براي دور زدن مردم و به قول خودتان حفظ شأن مردم وجود دارد. ديديد استقبال نشد حالا اين را مي گوييد؟
4- آقاي رئيس جمهور در بياناتي قول صد روزه تحول دادند. چه شد؟ آيا در وضع زندگي کسي تغيير ايجاد شد؟ آيا آزاد کردن خودرو و فلزات گرانبها به درد من کارمند خورد؟ خير آقا به درد همانهايي مي خورد که الان هم بالا هستند نه اقشار کم در آمد
خوزستان - بهبهان
-
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
5- چرا مذاکرات ژنو باز نمي شود؟ نکند چند سال بگذرد و ببينيم برگشته ايم به سال 82 و آن اتفاقات کذايي...
6- دولتي که خود مطمئن به رأي آوري نبود و با دستپاچگي بر سر کار آمد سخن از اعتدال مي گويد. اعتدال از نظر ايشان يعني فائزه اي که سخنگوي فتنه بود و ... اعتدال ايشان يعني فرجي دانا که دارد با کمباين ميراند. اعتدال ايشان يعني سرطاني بنام سرطان ريه از بابت قليان براي جوانها. اعتدال از نظر ايشان يعني قانون گريز بودن 49.5 درصد مردم(اگر کس ديگري گفته بود خس و خاشاک چه فاجعه اي در کشور ميشد؟!). اعتدال يعني گلشيفته را کنار مختار قرار دادن. چون هر دو ارزشي هستند! اعتدال يعني حذف مرگ بر آمريکاي ملتي مستحکم به خاطر کمي پول ژنو. اعتدال يعني فتنه گران شوند حاکم دولت و ادارات و ...
خوزستان - بهبهان
-
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
7- در اين چند ماه گذشته دولتي ها زحمت کشيدند مسکن مهر را فروختند. استخدامها را حذف و فقط چند ماه بعد دوباره استارت زدند که بگويند ما استخدام کرديم. حتي خواستند يارانه رو هم جمعش کنند.
8- دولت ميانه آن دولتي است که اگر فرماندارش خواست در 9 دي شرکت کند عزل مي شود و استاندارش حتي يک سخن کوتاه از فتنه و حماسه 9 دي نمي گويد.
ببينيم اتفاقات بعدي چيست ....
اقا امين
-
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
ما فکر مي کنيم که(......................)_با يه لبخند خيلي مليح گوشه لب!_ البته اين طور هم هست و تمام عقلا و دانشمندان و مقالات isi همينو تاييد مي کنند!!!!

احسنت...به اين همه هوش و نبوغ...
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار