به گزارش گروه اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»، "سردار ابراهیم کریمی " جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: سامانه تلفن گویا به شماره 096480 ، سامانه پیامک به شماره 110206010 و پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی درسایت پلیس به نشانی http://www.vazifeh.police.ir سه منبع شاخص در ارائه آخرین اخبار و اطلاعات در زمینه قوانین و مقررات وظیفه عمومی و فرایندهای اجرایی آن می باشند که مشمولین و خانواده های آنان بدون نیاز به مراجعه حضوری به این سازمان و اتلاف وقت، می توانند از خدمات فوق بهره مند شوند.
وی گفت: پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا درسایت پلیس ارائه کننده آخرین اخبار و اطلاعات در زمینه قوانین و مقررات وظیفه عمومی و فرآیندهای اجرایی آن بوده و همچنین مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به بخش مشاوره خدمت وظیفه عمومی، سئوالات خود را مطرح و پس از اخذ کد رهگیری، پاسخ لازم را درروزهای آتی رویت نمایند.
به گفته این مقام ارشد انتظامی، یکی دیگر از سامانه های اطلاع رسانی که در راستای کاهش مراجعات حضوری به سازمان وظیفه عمومی و افزایش سطح کیفیت ارائه خدمات راه اندازی شده، سامانه پیامک به شماره 110206010می باشد، مشمولان می توانند با ارسال علامت سئوال(؟) و در مراحل بعدی ارسال کدملی و کد سخا به این سامانه از خدمات آن بهره مند شوند.
وی افزود: برای بهره مندی از این خدمات، دارا بودن کد سخا الزامی است و مشمولان می توانند برای دریافت این کد به دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+10) مراجعه نمایند.
سردار کریمی در خصوص سامانه شبانه روزی تلفن گویا به شماره 096480گفت: مشمولان عزیز در صورت برقراری ارتباط با سامانه تلفن گویا و انتخاب گزینه مورد نظر و وارد کردن کدملی و کد سخا می توانند از آخرین قوانین ومقررات وظیفه عمومی و آخرین وضعیت خدمتی خود مطلع شوند.
وی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر ارائه خدمات غیر حضوری سازمان وظیفه عمومی ناجا منجر به کاهش مراجعات حضوری مشمولان و خانواده های آنان به این سازمان شده که افزایش رضایت مردم را در پی داشته است.