چگونه فساد شدید در «صنعت خودرو» گریبان مصرف‌کننده ایرانی را گرفته؟/ لزوم ایجاد رقابت واقعی با کاهش تعرفه‌ واردات
گزارش/ با رونمایی از حقایق تلخ صنعت خودروسازی در مجلس؛
متاسفانه منافع عده‌ای خاص در صنعت خودروسازی کشورمان و فساد حاکم در این صنعت با تولید خودروهای بی‌کیفیت و گران، نداشتن ایمنی و مصرف بالای سوخت، زیان‌های جبران‌ناپذیری به کشور وارد کرده و این مسئله مانعی بوده تا زیان‌های ناشی از افزایش تعرفه واردات و یا تولید خصوصی خودروهای باکیفیت و البته ارزان خارجی در کشور نادیده گرفته شود و تاوان سال‌ها تصمیم‌سازی نادرست و رانت‌خواری در این حوزه را تنها و تنها مصرف‌کنندگان ایرانی پرداخت کنند.
تعداد نظرات: ۴
alirsj
-
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
من که فکر نمي کنم کسي جرات داشته باشه اين خودروساز ها رو به دادگاه بکشونه . تازه اگه کسي هم بعد از سال ها رسانه اي کردن اين کار رو انجام بده ، اونوقت يک خاوري ديگه خواهيم داشت که بايد بريم جلوي اينترپل لحاف تشک پهن کنيم .
سامان پ
-
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
واقعا بايد متاسف بود براي صنعت خودرو سازي.....!!!
تنها راه مقابله با اين رانت و فساد ، کاهش تعرفه واردات خودرو است تا فضاي رقابت به وجود آمده باعت تعديل قيمت خوردوي بي کيفيت از سوي با قيمت غير واقعي و خيلي گران تر از حد مجاز شود ... فقط و فقط کاهش تعرفه واردات که اونم يه قدرت زياد ميخواد که من نميبينم!!!!
سامان پ
-
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
مقاله بسيار زيبايي نوشتيد ... موفق باشيد
اميدوارم وارد عرصه عمل بشيم
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
مرسي از اين همه اطلاعات مرسي از اينهمه پيگيري خواهشا خودتون بازم پيگيرشيد بلكه خودروسازاي داخلي نتونن پوست مردم بيگناه روبكنن
ارسال نظرات
آخرین اخبار