آخرین اخبار:
کد خبر:۳۵۱۱۶۰
یکه زارع: 

فرهنگ فراخوان در میان خودروسازان نهادینه شود

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: این گروه در نظر دارد در راستای تکریم مشتریان و ارائه تصویری شفاف نزد افکار عمومی، محصولاتی که نیاز به بررسی فنی بیشتر داشته باشند را فراخوان کند.
به گزارش گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»، هاشم یکه زارع با بیان اینکه در سال اقتصاد و فرهنگ با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به دنبال نهادینه کردن فرهنگ مشتری مداری و ارائه خدمات مطلوب هستیم، گفت: خودروسازان برتر دنیا نیز در صورت لزوم نسبت به فراخوان برخی محصولات خود اقدام می کنند.
 
وی افزود: این اقدام نه تنها نشانه اشکال و ایراد خودروسازان نیست، بلکه گامی در راستای افزایش کیفیت محصولات و تامین انتظارات مشتریان به شمار می آید.
 
یکه زارع با تاکید بر این که گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خاورمیانه برای نخستین بار ایده اعلام فراخوان عمومی را در میان خودرسازان کشور مطرح کرده است، اظهار داشت: امیدوارم این رویکرد به عنوان یک الگو در بین صنعت و اقتصاد کشور معرفی شود.
 
وی گفت: محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در مراحل مختلف از نظر کیفی و رعایت استانداردها مورد ارزیابی و آزمایش قرار می گیرند و تولیدات خروجی از خطوط تولید، استانداردهای جهانی را دارا هستند.
 
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در پایان گفت: بر اساس رویکرد جدید ایران خودرو پس از تحویل خودرو به مشتریان نسبت به فراخوان دوره ای بعضی از محصولات خود اقدام خواهد کرد.
 
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار