کد خبر:۳۵۱۶۲۳
با محوريت «حجاب و عفاف» برگزار شد؛

همايش صيانت از حريم امنيت عمومي در دانشگاه علوم پزشكي شهركرد

همزمان با دومين روز از هفته دولت، همايش صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي با محوريت «حجاب و عفاف» در دانشگاه علوم پزشكي شهركرد برگزار شد.
همايش صيانت از حريم امنيت عمومي در دانشگاه علوم پزشكي شهركرد

به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد، در همايش صيانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی با محوريت «حجاب و عفاف» که در دانشگاه علوم پزشكي شهركرد برگزار شد، هدف همه دستگاه‌ها به ويژه اين مركز آموزشي درماني را ارائه خدمت به مردم دانست و گفت: رضايتمندي مردم در گرو ديدن رفتار و برخوردي شايسته از سوي خدمتگزاران به نظام است.

مرتضي هاشم زاده افزود: مراجعه كننده به يك سيستم نبايد براي رسيدگي به امور خود دغدغه داشتن آشنا در آن مجموعه را داشته باشند.

وي گفت: كاركنان بايد در ابتدا درخواست مراجعين را بررسي نموده و در صورت امكان بر اساس ضوابط و مقررات وظيفه خود را انجام داده و در صورت عدم امكان راهنمايي هاي لازم را به مراجعين ارائه نمايد.
 

دبير ستاد صيانت از حريم عمومی و حقوق شهروندی دانشگاه ادامه داد: يك مدير براي دانستن نقاط قوت و ضعف مجموعه خود با زيردستان و مخاطبينش ارتباط موثر داشته باشد.
 

در ادامه معاون دانشجويي فرهنگي و جانشين دبير ستاد صيانت از حريم عمومی و حقوق شهروندی دانشگاه در اين همايش به تشريح اهداف و برنامه‎هاي اين ستاد پرداخت و افزود: برگزاري همايش ها ، نشست‌هاي آموزشي و جلسات هم‌انديشي در موضوع عفاف و حجاب با استفاده از اساتيد مجرب و فاضل يكي از محورهاي اصلي فعاليت‌هاي اين ستاد مي باشد.
 

مهرداد شهرانی افزود: اين ستاد داراي دو دبير شامل دبير حقوقي و شهروندی و دبير حجاب و عفاف مي‌باشد و دانشگاه با بكارگيری ظرفيت اين دو و همچنين شناسايی پتانسيل‌ها و امكانات موجود ضمن حركت به سوي ارتقاء خدمات در زمينه ترويج فرهنگ حجاب و عفاف نيز گام‌های موثری خواهد برداشت.
 

وي با اشاره به اهميت آموزش عمومي براي نيل به اهداف سازماني تصريح كرد: رسانه‌ها و صدا و سيما به عنوان يك رسانه عمومی و دارای بالاترين حجم مخاطب نقش برجسته اي در ارائه آموزش‌های عمومی و ارتقاء‌ سطح سواد جامعه ايفا می‌نمايد.
 

شهرانی تريبون ائمه جماعات را يكي ديگر از راه‌های ارتباط موثر با مخاطبين و دريافت كنندگان خدمات عنوان كرد و افزود: راه‌هاي زيادی برای شنيدن انتظارات،‌ دغدغه‌ها و دريافت گزارش نحوه رضايتمندی مردم از خدمات يك مجموعه وجود دارد كه همه كاركنان بايد با علم به اين راه‌ها در جهت به كارگيري صحيح آن كوشا باشند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار