به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد، در همايش صيانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی با محوريت «حجاب و عفاف» که در دانشگاه علوم پزشكي شهركرد برگزار شد، هدف همه دستگاهها به ويژه اين مركز آموزشي درماني را ارائه خدمت به مردم دانست و گفت: رضايتمندي مردم در گرو ديدن رفتار و برخوردي شايسته از سوي خدمتگزاران به نظام است.
مرتضي هاشم زاده افزود: مراجعه كننده به يك سيستم نبايد براي رسيدگي به امور خود دغدغه داشتن آشنا در آن مجموعه را داشته باشند.
وي گفت: كاركنان بايد در ابتدا درخواست مراجعين را بررسي نموده و در صورت امكان بر اساس ضوابط و مقررات وظيفه خود را انجام داده و در صورت عدم امكان راهنمايي هاي لازم را به مراجعين ارائه نمايد.
دبير ستاد صيانت از حريم عمومی و حقوق شهروندی دانشگاه ادامه داد: يك مدير براي دانستن نقاط قوت و ضعف مجموعه خود با زيردستان و مخاطبينش ارتباط موثر داشته باشد.
در ادامه معاون دانشجويي فرهنگي و جانشين دبير ستاد صيانت از حريم عمومی و حقوق شهروندی دانشگاه در اين همايش به تشريح اهداف و برنامههاي اين ستاد پرداخت و افزود: برگزاري همايش ها ، نشستهاي آموزشي و جلسات همانديشي در موضوع عفاف و حجاب با استفاده از اساتيد مجرب و فاضل يكي از محورهاي اصلي فعاليتهاي اين ستاد مي باشد.
مهرداد شهرانی افزود: اين ستاد داراي دو دبير شامل دبير حقوقي و شهروندی و دبير حجاب و عفاف ميباشد و دانشگاه با بكارگيری ظرفيت اين دو و همچنين شناسايی پتانسيلها و امكانات موجود ضمن حركت به سوي ارتقاء خدمات در زمينه ترويج فرهنگ حجاب و عفاف نيز گامهای موثری خواهد برداشت.
وي با اشاره به اهميت آموزش عمومي براي نيل به اهداف سازماني تصريح كرد: رسانهها و صدا و سيما به عنوان يك رسانه عمومی و دارای بالاترين حجم مخاطب نقش برجسته اي در ارائه آموزشهای عمومی و ارتقاء سطح سواد جامعه ايفا مینمايد.
شهرانی تريبون ائمه جماعات را يكي ديگر از راههای ارتباط موثر با مخاطبين و دريافت كنندگان خدمات عنوان كرد و افزود: راههاي زيادی برای شنيدن انتظارات، دغدغهها و دريافت گزارش نحوه رضايتمندی مردم از خدمات يك مجموعه وجود دارد كه همه كاركنان بايد با علم به اين راهها در جهت به كارگيري صحيح آن كوشا باشند.