طاهری در گفتگو با "خبرگزاری دانشجو":
خط قرمز مجلس، فتنه سالهای ۷۸ و ۸۸ است/ از رئیس جمهور انتظار بیشتری داشتیم
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: بحث فتنه و خط قرمزی که مجلس نسبت به آن حساسیت دارد شامل فتنههای سال 78 و 88 میشود و از آقای رئیس جمهور در معرفی افراد انتظار بیشتری داشتیم.
سید علی طاهری در گفتگو با خبرنگار سیاسی "خبرگزاری دانشجو" درباره سوابق محمد فرهادی، پنجمین وزیر پیشنهادی علوم گفت: فعلا ارزیابی ما نیاز به مستندات دارد، اما یک شبهه در مورد آقای فرهادی مطرح است و من پیگیرم ببینم که این مورد چه قدر صحت دارد و غیر از این چیز ویژهای و یا خاصی نشنیدم. درست است که حرفهایی درباره ایشان وجود دارد اما باید صحت این بحث را جویا شویم.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید به خطوط قرمز نمایندگان مجلس عنوان کرد: بحث فتنه و خط قرمزی که مجلس نسبت به آن حساسیت دارد وجود دارد و شامل سالهای 78 و ایام فتنه 88 است که بالاخره سال 78 هم از آن سالهای حساس و خطرناک انقلاب بود که از سر گذراندیم و در ده سال بعد دیدیم فتنه 88 اتفاق افتاد و البته خطرناکتر هم بود.
حجت الاسلام طاهری افزود: با توجه به آن چیزی که در جلسه اولیه رأی اعتماد سال 92 اتفاق افتاد، امیدوار بودیم که مسائل مطرح شده نمایندگان ملت رعایت شود، ولی معلوم نیست چه عواملی باعث شد و یا چه مشاوره هایی به ایشان داده می شود؟!
وی در خصوص این مشاورهها گفت: این مشورتها به نوعی بزرگترین توهین به خود اصلاح طلبان است، چرا که افراد معرفی شده آنها فتنهگر معرفی میشوند و امیدواریم آقای فرهادی نکات سیاهی در پروندهاش نداشته باشد و این مسئله ختم شده و وزارت علوم به سر و سامان برسد.
سید علی طاهری درباره اینکه اگر این وزیر پیشنهادی نیز رای نیاورد چه اتفاقی میافتد گفت: تا انتخاب وزیر همین روال ادامه دارد اما در شرایط کنونی فعلاً باید صبر کنیم که جلسه روز چهارشنبه چگونه پیش میرود و الان اظهارنظر در این باره زود است.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.