۷ دور مذاکره تحمیلی در طول ۳۰ سال گذشته بی سابقه است/ به فرهادی رای می‌دهیم
رسایی در میزگرد "۱۳ سال مذاکرات تحمیلی":
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: این حجم مذاکرات در ۳۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است، ۹ دور مذاکره! هفت دور مذاکره تحمیلی و تحریمی و فقط ۲ دور آن به مذاکره و صحبت پرداختند.
تعداد نظرات: ۳
محسن از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
اصولا بایستی شفافانه مطرح کرد بنظر میرسد که متاسفانه هدف تمامی مذاکره کنندگان از ابتدای انقلاب برای تعامل با غرب چیزی جز شیفتگی فرهنگ مغرب زمین نبوده است چرا که اگر غیر از این است و بحث معادلات قدرت مطرح است، چین و روسیه در این معادلات سهم بسزایی دارند اما هیچگاه مشاهده نشد که این دولتمردان رابطه ی با شرق را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهند،هرچند که سیاست مکتب امام و ایران در عرصه ی سیاست خارجه، نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی است اما باید واکاوی شود که این همه شیفتگی در مذاکرات برای چیست؟ . والسلام
محسن از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
جناب رسایی در خصوص جناب فرهادی وزیر پیشنهادی وزارت علوم و امضای ایشان در ذیل بیانیه علیه نظام و همچنین پیرامون فتنه 88 و موضعگیری نامبرده از جریانات مذکور را نمایندگان محترم مردم در خانه ملت آیا مورد بررسی قرار داده اند ؟ . والسلام
شمس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
دانشجویان باید به طور جدی به صحنه بیایند.
با این روشی که دولت پیش گرفته و در حالی که تقریبا تمام فعالیت های هسته ای را تعلیق کردند، چند ماه چند ماه مذاکرات را تمدید می کنند، عملاً صنعت هسته ای از بین می ره، یعنی همون چیزی که کدخدا!! می خواست.
صدا و سیما هم که به تبعیت از دولت میگه ما پیروز شدیم!!! آخه این چه پیروزیه که ما بیشتر فعالیت های هسته ایمون را تعطیل کردیم و در عوض دشمن هر روز یه تحریم جدید الم می کنه، در این وضعیت تمدید مذاکرات یعنی ادامه این تعطیلی و باقی موندن تحریم ها.
ارسال نظرات
آخرین اخبار