آخرین اخبار:
کد خبر:۳۷۸۴۵۸
مدیرکل روابط عمومی صداوسیما:

حضور اعضای دولت یازدهم در برنامه‌های صدا و سیما بیش‌تر از دولت‌های قبل است

مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما آمار حضور مسئولان دولت یازدهم در برنامه‌های رسانه‌ ملی را خیره‌کننده توصیف کرد و افزود: بیش از ۴ هزار ساعت از وقت صداوسیما به عملکرد دولت اختصاص داشته است.

به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو» به نقل از روابط عمومی صدا و سیما؛ سید تقی سهرابی با اظهار تعجب از سخنانی که این روزها برخی مقامات در خصوص کم‌توجهی صدا و سیما به عملکرد دولت بیان می‌کنند، گفت: بر اساس آمار و مستندات موجود از آغاز فعالیت دولت یازدهم تاکنون بخش عمده‌ای از برنامه‌های صداوسیما در شبکه‌های مختلف ملی، استانی و حتی بین‌المللی به اهداف، برنامه‌ها، اقدامات و عملکرد دولت یازدهم اختصاص داشته و دارد.

 

مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما آمار حضور مسئولان دولت یازدهم در برنامه‌های رسانه‌ ملی را خیره‌کننده توصیف کرد و افزود: در یک جمع‌بندی اولیه، فقط در دوره زمانی اول مرداد 1392 تا اول خرداد 1393، مسئولان قوه‌ مجریه 200هزار و 989 دقیقه تنها از ظرفیت مراکز استان‌های صداوسیما برای بیان عملکرد خود استفاده کرده‌اند؛ در همین مقطع آنتن رادیو به مدت 7 هزار و 542 دقیقه در اختیار مدیران دولت یازدهم بوده است. از سوی دیگر، 75 برنامه گفتگومحور در بخش گفتگوی ویژه خبری شبکه 2سیما تمام و کمال در اختیار اعضای دولت بوده است و در مجموع طی مدت یادشده بیش از 4 هزار ساعت از وقت صداوسیما به عملکرد دولت اختصاص داشته است.


 
سهرابی تصریح کرد: اگر حضور مستمر مسئولان دولتی در برنامه‌های صداوسیما در 7 ماه پس از خرداد تا پایان آذر 1393 را به این آمار اضافه کنیم، می‌توان آمار حدود 6 هزار ساعت حضور را برای مسئولان دولتی بیان کرد که بسیار قابل توجه و تأمل بوده و ادعای محکمی است بر اینکه صداوسیما در قرق مدیران دولتی بوده است. 
 


وی افزود: همین مقدار پوشش فعالیت‌های دولت بیش از عرف رسانه است و انتظار بیش از این یک خواسته غیرملی و با اهداف سیاسی ارزیابی می‌شود.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار