عطاء الله سلطانی صبور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»، در خصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اینکه با وجود تدوین چند ساله آن هنوز نقشه راهی برای آن تعیین نشده است گفت: این گونه نیست و حدود 190 اقدام برای این سند تعریف شده است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: اما آنچه حائز اهمیت است این است که این اقدام ها تبدیل به برنامه شود و این موضوع زمان بر خواهد بود.
وی افزود: اقدامات در این زمینه در حال انجام است و شورای عالی آموزش و پرورش نیز بخشی از این وظیفه را برعهده دارد و همه تلاش ها برای سرعت بخشیدن به این موضوع نیز ادامه دارد.
سلطانی صبور خاطر نشان کرد: با وجود همه اینها اما واقعیت این است که توان مضاعفی برای این اقدام لازم است.