کد خبر:۳۹۷۷۱۱
سلطانی صبور در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:

تعریف ۱۹۰ اصل در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش/ تبدیل اصول سند تحول به برنامه در دستور کار شورای عالی آموزش و پرورش

عضو شورای عالی آموزش و پرورش در خصوص عدم وجود نقشه راه با وجود تدوین چندین ساله سند تحول بنیادین گفت: در واقع برای این سند ۱۹۰ اصل تعریف شده اما تبدیل آنها به برنامه یک کار زمان بر است که بخشی از آن در دستور کار شورای آموزش و پرورش قرار دارد.

عطاء الله سلطانی صبور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»، در خصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اینکه با وجود تدوین چند ساله آن هنوز نقشه راهی برای آن تعیین نشده است گفت: این گونه نیست و حدود 190 اقدام برای این سند تعریف شده است.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: اما آنچه حائز اهمیت است این است که این اقدام ها تبدیل به برنامه شود و این موضوع زمان بر خواهد بود.

 

وی افزود: اقدامات در این زمینه در حال انجام است و شورای عالی آموزش و پرورش نیز بخشی از این وظیفه را برعهده دارد و همه تلاش ها برای سرعت بخشیدن به این موضوع نیز ادامه دارد.

 

سلطانی صبور خاطر نشان کرد: با وجود همه اینها اما واقعیت این است که توان مضاعفی برای این اقدام لازم است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار