کد خبر:۴۰۰۴۹۷

دستورالعمل جدید خدمات پس از فروش خودرو ابلاغ شد

دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو از ابلاغ دستورالعمل جدید شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو خبر داد. 

به گزارش گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»، عباسعلی غیاثی، دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو  اظهار داشت: این دستورالعمل جدید، ویرایش چهارم دستورالعمل خدمات پس از فروش صنعت خودرو است.

 

وی با بیان این‌که در این دستورالعمل ضوابط ارزیابی سطح کیفی خدمات پس از فروش صنعت خودرو سخت‌گیرانه‌تر شده است، خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این دستورالعمل شاهد افزایش سطح کیفی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودرو خواهیم بود.

 

دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو ادامه داد: تمرکز دستورالعمل جدید بر جلب رضایت مشتریان است به همین دلیل علاوه بر رده‌بندی‌های پیشین مبنی بر وجود نمایندگی‌های سطح یک، دو و سه ایجاد نمایندگی‌های ممتاز نیز در آن پیش‌بینی شده است.

 

وی افزود: نمایندگی‌های ممتاز که ایجاد خواهند شد، خدماتی فراتر از سایر نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ارائه داده و تجهیزات کامل‌تر و خاص‌تری خواهند داشت.

 

غیاثی با بیان این‌که این دستورالعمل در ابتدای سال جدید به تمام شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروسازان ابلاغ شده است، تصریح کرد:‌ با اجرای این دستورالعمل نمایندگی‌هایی که کیفیت خدمات پس از فروش خود را ارتقا دهند تشویق شده و با نمایندگی‌های کم کار برخورد خواهد شد. 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار