بیماری‌ «تعلل» از دولت به شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی‌ سرایت‌ کرد!/ پرونده ریاست ۳۰ دانشگاه، هنوز بلاتکلیف
وقتی بی قانونی در مسئولان فراگیر می‌شود؛
شورایعالی انقلاب فرهنگی که به ریاست رئیس جمهور اداره می‌شود چند ماه است که بررسی پرونده روسا را اصلا در دستور کار شورا قرار نمی‌دهد یا اگر در دستور قرار داشته باشد بررسی نمی‌شود، گویی اصلا برنامه‌ای برای سامان دادن به دانشگاه‌های کشور نیست.
تعداد نظرات: ۳
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
برای اینکه نمونه ای عینی از نتیجه تعلل و بی تدبیری وزارت علوم را ببینید سری بزنید به دانشگاه علوم اقتصادی. دانشگاهی که با توافق شبانه دو سرپرست غیرقانونی ادغام شده و بعد دو ماه تعطیلی تمامی کلاس ها، هنوز شیر تو شیره عجیب. همزمان هم مدیرای قبلی دانشگاه در دانشگاه حضور دارند و تصمیم می گیرند و نامه امضا می کنند و هم مدیرای خوارزمی میان اینجا و دستور می دهند.و این وسط تعطیلی کلاس ها و سرگردانی دانشجویان هیچ ارزشی نداره برای وزارت. اگه اینها خیانت نیست پس اسمش چیست؟ دانشجویان و کارکنان و هیات علمی ها همچنان به این ادغام شبانه معترضند. ریشه اش فقط یه چیزه؛ حضور دو سرپرست غیرقانونی با تصمیماتی شبانه و خلق الساعه. دستگاههای نظارتی بسم الله. رسانه های حرفه ای حقیقت جو! بسم الله.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
دوست عزیز این روزها بحران های پیش آمده در نتیجه کارهای کارشناسان خبره وزارت علوم آنقدر زیاد است که دانشگاه علوم اقتصادی فقط مشتی نمونۀ خروار محسوب می شود. در مورد این دانشگاه هم کارهای کارشناسی زیادی به قول آقای دکتر شریعتی انجام شده است اما نتیجه اش انگار فقط در راستای حفظ منافع گروهی خاص رقم زده شده است. گروهی که نه دغدغه دانشجویان علوم اقتصادی را دارند، نه دغدغه خانواده هایشان را، نه دغدغه آینده شغلی و تحصیلی آنها را که تربیت معلم حصارک کرج، حتی صدمین انتخابشان هم نبود. فقط منظور حفظ منافع گروهی خاص بود که به آن رسدند.
م ر جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
لطفا وضعیت سرپرستی دانشگاه گنبد کاووس مورد تجدید نظر قرار گیرد
در این دانشگاه متاسفانه سرپرست دانشگاه از دو دانشجو شکایت کرده که چرا به ایشان اعتراض کردند.
در این دانشگاه برخی دانشجویان خواهر تهدید جسمی و... شده اند
آیا این بود دستاورد دولت جدید برای دانشگاهها؟
امیدوارم که آقای دکتر فرهادی همانند وزیر سابق در انتخاب روسا دقت کنند. به قول رییس جمهور تدبیر و امید: بعضی ها بدون بلیط سوار شدند
زنده باد ایران پاینده رهبر
ارسال نظرات
آخرین اخبار