آقای مشاور دولت اعتدال! خودکفایی «مزخرف» است یا طرح «نکاشت»؟
گزارش/
چندی پیش مشاور آب معاون اول رئیس‌جمهور، خودکفایی را مزخرف دانسته و واردات را راهکاری برای تأمین غذای جمعیت می‌داند و این در حالی است که وابستگی در تامین غذای مردم به معنای به خطر انداختن امنیت غذایی جامعه در مواقع بحرانی به خصوص زمان تحریم می‌باشد.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
واقعا ادم میمونه به این ادمهای مزخ....چی باید بگه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
کافران همه را به کیش خود پندارند!
ظاهراًً تو وابستگی بیشتر درآمد دارن که خودکفایی رو مزخرف میدونن!!!؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
اين دولت آنقدر تفريط خواهد کرد که مردم را بيزار کند و دولت بعدي با شعار عليه آنها به ميدان بيايد.
احمد علیدادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
ای کاش نظرات ایشان را به طور کامل منعکس میکردید. خود کفایی در زمینه محصولات کشاورزی مستلزم مصرف 80 درصد از منابع اب کشور است و در شرایطی که بسیاری از استان های کشور در شرایط خشکسالی و تنش ابی هستند و حتی اب اشامیدنی مردم هم با زحمت و مشقت تامین می شود عملا ابی وجود ندارد که صرف بخش کشاورزی شود.
علی جعفرزاده
Germany
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
جناب علیدادی! آب وجود دارد به شرطی که استفاده مکانیزه از آن صورت بگیرد. نباید بخشهای تولیدی زراعی کوچک را در روستاها و شهرهای کوچک که تامین کننده بخش عظیمی از تولیدات کشاورزی هستند و آب زراعی را به صورت سنتی مصرف می کنند نادیده گرفت.
شرافتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
باید قانونی باشه تا خرده مالکان رو مجبور به یکپارجه سازی زمینهاشون بکنه و دولت هم امکانات آبیاری و کشت مکانیزه رو زیر نظر شرکتهای تعاونی کشاورزی بامشارکت مهندسین کشاورزی فراهم بکنه و درآمد بدست آمده رو بین خرده مالکان تقسیم بکنه ، الان آب کشاورزی به شکل غرقابی در بعضی مناطق خشک فقط داره هدر میره و عایدی چندانی برای خرده مالکان نداره.
حسین
Germany
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
اون زمانی که نمایندگان برای کسب رای در مجلس مجوز چاه عمیق برای مناطق خود طلب می کردند (در منطقه ما نزدیک به 200 چاه عمیق حفر شد) و بدون ضابطه از آنها برداشت صورت گرفت باید گفته می شد چه طرح مزخرفی حالا منطقه ما دیگر آب ندارد....!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
واقعا عقلم خوب چیزیه،اخه با وابستگی کی به جایی رسیده.
ارسال نظرات
آخرین اخبار