تجمع دانشجویان علوم اقتصادی مقابل وزارت علوم پایان یافت/ وزیر علوم به کمیسیون آموزش می‌رود
دقایقی قبل؛
دانشجویان علوم اقتصادی در ادامه اعتراضات خود امروز برای بار دوم مقابل وزارت علوم تجمع کرده بودند که دقایقی قبل این تجمع به پایان رسید.
تعداد نظرات: ۲
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
در اين مملكت تنها چيزي كه وجود ندارد و عملا" نتايج آن براي هر شخص عامي با تمام وجود قابل لمس است مديريت ميباشد . حتما" ميگويد اينطور نيست ، اگر اينطور نيست چراهاي زيادي قابل مطرح كردن است ، چرا جرم جنايت زياد است چرا اختلاس زياد است چرا فاصله طبقاتي زياد است چرا درغگويي و سوء استفاده از جايگاه زياد است و چرا چراچراهاي ديگر . اگر مسلمان هستي جواب بدهيد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
حق با دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی است. دانشجویانی که برای آینده شغلی و تحصیلی خودشان برنامه ریزی کرده اند و با تصمیمی ناگهانی همۀ سرمایه و امیدشان را از دست دادند. علی الخصوص دانشجویانی با رتبه های برتر که برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در همین دانشگاه برنامه ریزی کرده بودند و حالا هیچ آینده ای جلوی روی خود ندیده و ثمرۀ تمام تلاشهایشان را بر باد رفته می بینند. آیا بهتر نبود قبل از اخذ چنین تصمیمی دانشجویان در جریان قرار می گرفتند؟ آیا وزارت علوم گزینه مناسب تری در تهران سراغ نداشت؟ آیا بهتر نبود کمی مدبرانه به این موضوع پرداخته شود؟ چرا سرمایه دولت تدبیر و امید که همان تکیه بر تدبیر بود در مورد سرنوشت این دانشجویان و خانواده هایشان به کار گرفته نشده است؟ آیا واقعاً این تصمیم مدبرانه است
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار