به گزارش گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»؛ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، اسماعیل لله گانی با اشاره به جایگاه مشتریان بعنوان ارزشمندترین دارایی بانک، افزود: بانک صادرات برنامه و سیاست های خود را با هدف خلق حداکثر ارزش افزوده برای مشتریان تنظیم و به اجرا خواهد گذاشت.
وی افزود: کسب اعتماد و اطمینان بیشتر مشتریان از اهداف این بانک است و در این خصوص تلاش خواهد شد تا کلیه امکانات و قابلیت های بانک در جهت پاسخ به نیاز های مشتریان بکار گرفته شود.
لله گانی با اشاره به تدوین بسته سیاست اعتباری در این بانک، گفت: برای نخستین بار تمام دستورالعملهای اعتباری به صورت یک مجلد در اختیار تمام همکاران قرار گرفته است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر اینکه دستورالعمل های این بانک در معرض دید مشتریان قرار خواهد گرفت، افزود: مشتریان بایستی بتوانند بدون واسطه و از راههای قانونی و با شفافیت کامل از تسهیلات بانک استفاده کنند.
وی ادامه داد: بانک یادشده برای تجهیز زیرساختهای فناوری اطلاعات و تسریع و توسعه خدمات الکترونیکی و بانکداری مجازی خود سرمایه گذاری عظیمی انجام داده تا مشتریان در سریع ترین زمان ممکن از خدمات بانک استفاده کنند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به محاسن توسعه خدمات الکترونیکی و بانکداری مجازی، گفت: از این طریق هزینه های اجتماعی ایاب و ذهاب و زیست محیطی، مصرف کاغذ، ترافیک و هزینه های زمان به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت.
لله گانی درادامه، شلوغی و تجمیع فعالیت ها در شعب را از جمله مشکلات بانک ها دانست و با تاکید بر اینکه این مشکل تنها با توسعه بانکداری الکترونیکی رفع خواهد شد، گفت: بانک صادرات در تلاش است تا با بسترسازی در زمینه بانکداری نوین میزان مراجعات مشتریان به شعب را کاهش دهد.
وی اضافه کرد: دوران گذار از بانکداری سنتی به الکترونیکی سپری شده و اکنون ٧٥ درصد فعالیت های بانکی در بستر بانکداری الکترونیکی انجام می شود بر این اساس برنامه توسعه بانکداری مجازی از اولویت های این بانک است.
لله گانی تصریح کرد: شفاف سازی روند امور، کمک به واحدهای تولیدی؛ تمکین از مصوبات ابلاغی و همکاری با بانک مرکزی از جمله اولویت های این بانک است و رویکرد حمایت از تولیدات داخلی به عنوان سرلوحه فعالیت های بانک صادرات در سال ٩٤ تعیین و به کلیه شعب ابلاغ شده است.