«حق اعتراض»؛ به رسمیت می شناسیم، به رسمیت نمی شناسیم!
گرفتاری دولتمردان بر دوراهی شعارهای روشنفکر مآبانه و روحیه انحصار طلبانه
اینک اما با با فاش شدن برخی امتیازات اعطا شده به طرف غربی از سوی مذاکره‌کنندگان که علیرغم تلاش دولت برای بستن تمامی منافذ و بی‌خبر نگاه داشتن ملت صورت پذیرفته، مخالفت‌ها با روند مذاکرات در حال گسترش است.
تعداد نظرات: ۱۰
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
ملت ما باید آگاه باشن . به نظر من دولت میخواد به هر قیمتی توافق کنه چون که تا حالا به هیچ کدوم از تعهداتش وفا نکرده. شاید بخوان مثل زمان جنگ که الکی گفتن ما دیگه امکانات و توان جنگ با عراق رو نداریم جام زهر دیگه ای رو به امام و رهبرمون بنوشونن که فشار اقتصادی به مردم بیاد و بعد تنها راه نجات رو برای حل مشکلات توافق به هر قیمتی با اجانب رو نشون بدن . حواسمون باشه اونوقتی که آقای روحانی فقط مسئول مذاکرات بود در نیروگاه های هسته ای مون رو بسته بود حالا که خیر سرش رئیس جمهور شده هیچ ابایی نخواهد داشت که دست آوردهای شهدای هسته رو به باد بده.
لبیک یا خامنه ای
محمد جواد صلاحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
آفـــــــــــــــــــــــــریــــــــــــــــن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
حرف های روحانی یاداور روزهای مناظره است که اقای رضایی خطاب به ایشان گفت: وای به حال ملتی که شما با این حال عصبانیت می خواهید رییس جمهورشان شوید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
جانا از دل ما سخن می گویی...ما مردم نباید بذاریم این مذاکرات ذلت بار ادامه پیدا کنه هرچی این 2سال سکوت کردیم بسه ....
امین
United States of America
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
نکنه دکتر سلام رو هم پلمپ کردن
اخه دیگه خبری ازش نیست
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
بابا چیکارش دارید خوب شما متوجه نمیشید تقصیر اون که نیست بزار متوجه کنم شمارو برره میدونید کجاست داره به زبان برره ی صحبت میکنه...
اگه میگه میچرخه یعنی نمیچرخه کلا برعکس زبان ماهاست ما که خارج نرفته هستیم میگن تو خارج وقتی درس خونده یاد گرفته...
عبداله
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
این دولت همیشه حق اعتراض را برای همه اقشار و اصناف وابسته به خودمان (نه اقشار واصناف « بی سواد»، «بی شناسنامه»، «عصر حجری»، «تازه به دوران رسیده .........) به رسمیت می شناسد»
محسن طوسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
آقای دکتر روحانی مانگرانیم که هم چرخ زندگی مان از حرکت بیفتد هم سانتریفیوژ ها زیرا روند مذاکرات امنیت ملی ما را هدف گرفته و بدانید و بدانند هرگز در زمینه امنیت ملی مان سکوت وسستی نخواهیم کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
ميگم حالا جدا از موضع گيريهاي دولت و .. به نظرن بهترين كاري ك ماها ميتونيم بكنيم اينه ك تو شبكه هاي انگيسي زبان فقط از زياده خواهي هاي امريكا بگيم و پافشاري كنيم ك باوجود كوتاه اومدن فراوان ايران انگار دوست دارن ك تا اشغال نظامي هم بكشونن و حتي خودشونم نميدونن درست ك چي ميخوان. اينجوري هم فشارها بر ديپلماتهاي ما كم ميشه، هم بالاخره يه جورايي مقابل اذعاها و نمايش استكبار با اون همه سلطه ي رسانه اي يكم بتونيم پاتكي بزنيم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
مرگ بر دشمنان داخلی و خارجی نظام که تبانی کردند تا توافق به ضرر مردم کنند و به هر قیمتی سعی در لاپوشونی و ماست مالی کردن کارهای ناجورشون دارند. این جماعت اگر ذره ای به ملت اعتماد داشتند به سرعت فکت شیت ایرانی رو اراعه میکردند که نکردند بعد توقع دارند که مردم به آنها اعتماد کنند..
ارسال نظرات
آخرین اخبار