آخرین اخبار:
کد خبر:۴۱۹۴۸۲
بروغنی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:

بازاریابی اینترنتی ابزار مهم برای فرایند جهانی سازی است

موسس اتاق بازاریابی ایران گفت : پذیرش بازاریابی اینترنتی به دلیل جهانی سازی تجارت ، کاهش هزینه ها و بر داشتن محدودیت های زمانی و مکانی ، ابزار مهمی برای پیش برد فرآیند جهانی سازی است.

حمید بروغنی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»، بازاریابی اینترنتی را یکی از مهم ترین جنبه های نوآوری در این صنعت در جهت توسعه کسب و کار عنوان کرد و افزود : با توجه به تغییر و تحول در روش های قدیمی بازاریابی و گسترش کاربران و مشتریان آنلاین ، بازاریابی الکترونیکی موفقیت زیادی در حوزه کسب و کار ایجاد کرده است.

 
وی بازاریابی اینترنتی را یک فرآیند مدیریتی برای اداره کردن ارتباط ایجاد شده میان شرکت و مشتری دانست و اظهار داشت : بازاریابی الکترونیک نیز همان اهداف بازاریابی سنتی که جذب مشتری و حفظ آن است را دنبال می کند که پیشرفت شرکت را در دنیای الکترونیک به همراه خواهد داشت.

 

گفتنی است ؛ جهت دسترسی به سایت اتاق بازاریابی ایران به نشانی www.otaghebazaryabi.irمراجعه نمائید

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار