برای جایابی به ۱۷ دانشگاه رفتم اما از پذیرش من امتناع کردند
دانشجوی بورسیه در گفتگو با«خبرگزاری دانشجو»:
دانشجوی بورسیه با اشاره به مشکلات ایجاد و عدم پذیرش دانشگاه‌ها در جایابی دانشجویان بورسیه گفت:برای جایابی به ۱۷ دانشگاه مراجعه کردم اما به دلیل جو موجود از پذیرش من امتناع کردند.
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
با سلام
ضمن تشکر بخاطر پوشش رسانه ای ارزشمند شما در خصوص مشکلات دانشجویان بورسیه، لطفا جهت جلوگیری از بهانه جویی های فتنه گران حاکم بر دولت نام مصاحبه شونده را منتشر کنید. چرکه انتشار گمنام مطالب اثربخش نیست.
ناشناس
United States of America
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
به عنوان یک دانشجوی دکترا انتشار بیش از ۵۰ مقاله را کمی عجیب میبینم! یک فرد هر چقدر هم علمی باشد نمیتواند در مدت کوتاه این تعداد مقاله را چاپ کند چون بالاخره برای چاپ هر مقاله نیازمند حداقل ۴ ماه هستیم
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
بله بهتر است نامشان را ذکر کنند.
البته ایشان باید خوب بدانند که مشکل اصلی این دولت همین توان علمی است. شما دو مشکل بزرگ دارید: هم رتبه و سابقه ی علمی خوب دارید و هم احتمالا انقلاب و نظام را بی شبهه باور دارید و این دومی خیلی بزرگتر از اولی است. آیا همین دو دلیل برای رد شما و عدم صلاحیت شما کافی نیست؟ کافی است آقا جان کافی...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
رزومه علمی عالی دارید ،امیدوارم به زودی مشکلتان حل شود .
این روند فقط به شرایط علمی کشور اسیب می رساند .
البته در جواب ان دوست شگفت زده باید بگم من هم 14 مقاله چاپ شده دارم و سه تا در دست بررسی .
من هم لغو بورس شدم برای پرداخت بیمه از هزینه شخصی . معدل من 17.80 بود و از المان پذیرش با فاند داشتم . ماندم و این بلا سرم امد .
از خدا کمک می خوام
ناشناس
United States of America
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
من شگفت زده نشدم. ان شاالله که 50 تا مقاله دارند، فقط گفتم کمی عجیب میبینم. چون ایشان سنشان کم است و مطمئنا بین ارشد و دکترا وقفه ای پیش نیامده که بتوانند تعداد زیادی مقاله چاپ کنند و چاپ مقاله هم مستلزم گذشت زمان است و اما 14 مقاله با 50 مقاله قابل قیاس نیست. در ضمن ژورنالی هم که مقاله را چاپ میکند باید معتبر باشد و معمولا ژورنالهای معتبر حداقل 4 ماه زمان میگیرند تا یک مقاله را پذیرش کنند.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
با سلام
من هم کاملا با مشکلاتی که دوست عزیزمان فرمودند آشنایی کامل دارم و از زمان پذیرش در بورس لعنتی سال 92 که جز حاشیه و ایجاد مشکل، چیز دیگری بمن نداشته است، دايم تحت فشار می باشم. واقعا گناه من جز درس خواندن و سعی بر درک درست علم، نبوده است.
فقط به خدا واگذارشان می کنم که با نام اسلام و عدالتی که خودشان و با سیاست بازی و دعواهای سیاسیشان، ما را به این روز در آوردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
من کسی رو میشناختم که در همین سال 92 فقط با یک مقاله داخلی بورس شد، در حالیکه من و دوستانم با مقالات ISI پذیرفته نشدیم. همزمان با ایشون، شخص دیگری با رزومه علمی بالا بورس شدن. بعد تغییر دولت، بورسیه نفر اول که واقعا شایستگی نداشت لغو شد، اما برای نفر دوم که به حق بورس شده بود، نه. ولی متاسفانه با این بحث جایابی نفر اول به راحتی تونست دوباره جذب همون دانشگاه بشه. پس دلم نمیسوزه برای همچین آدم هایی.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار