من دانشجوی بورسیه و آقازاده‌ام اما حالم خوب خوب است!
درد دل دانشجوی بورسیه با وزیرعلوم؛
من دانشجوی بورسیه‌ام و از نگاه شما آقازاده ام اما حالم خوب خوب است! خوب بودن از زبان دانشجوی بورسیه‌ای است که تمام مقاطع تحصیلی ام را با بهترین رتبه‌ها و در بهترین دانشگاه‌های تهران گذرانده‌ام و اینک اجازه دهید از فوائد بورس شدن و این حال خوبم در اواخر دوره دکتری گزارش دهم.
تعداد نظرات: ۳
بورسیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
سلام.
منم یکی از همین دانشجویان بورسیه هستم، و از قضا نمایند دکتر روحانی در حوزه انتخابیه شهرستان. هیچ وقت فک نمیکردم با من و امثال من چنین رفتاری بشه. واقعا چرا؟؟ یعنی سیاست تا این اندازه بی رحمه؟؟ ما که تو یه فراخوان عمومی وزارت وقت شرکت کردیم، سه بار مصاحبه دادیم و از کلی فیلتر دیگه عبور کردیم و خیلیا تو این مراحل پذیرفته نشدن، پس چرا میگید بورسیه غیرقانونی؟؟ تو رو خدا این سیاست بازیا رو خاتمه بدید، شما دارید با روح و روان یه عده خانواده بازی میکنید! به خدا این پست و مقاما و این صندلیها به هیچ کسی وفا نکرده! فقط کاری نکنید که آه و نفرین یه عده آدم دنبالتون باشه و فردای قیامت جلوی خدای خودتون شرمنده باشید.
حسن زارع
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
من پدر یکی از دانشجویان هستم فرزندم در تمام مراحل تحصیل جزئ نفرات برتر بوده وتمام تلاشش را در این راه نموده است در ضمن فرزندم از حافظان قران نیز هست از کودکی به فرزندانم درس درس تلاش قناعت و آزادگی داده ام از رزمندگان دفاع مقدس هستم که برای اعتلای پرچم این نظام چند ماهی در جبهه بوده ام وحقیقت این است که در زمان جنگ به امید حکومت عدل مبتنی بر احکام اسلام عده ای می جنگیدند بیشتر از یک سال است که خانواده های بسیاری را در بلا تکلیفی نگه داشته اند جناب وزیر علوم جناب آقای رییس جمهور تمام کسانی که بورسیه ها را سکوی پرتاب خود قرار داده اید در این دنیا که ظاهرا حتی کمیسیون اصل نود هم از پس شما بر نیامد ولی یوم الحسره منتظرتان خواهیم بود بود شما را بخدا به هر چه ایمان داریدبا باور های مردم بازی نکنید -برای رسیدن به مطامع دنیایی خود همه ارزوهای جوانان را قربانی نکنید-بگذارید فرزندان ما باور کنند زمانی در این کشور مسئولانی بودند که تصمیماتشان برای رضای خدا بود اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
ننگ بر مسئولانی که به خاطر مطامع سیاسی خود، نخبگان مملکت را به این روز رساندند!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار