سازمان‌های کوچک از روش های اصولی بازاریابی غافل‌اند
بروغنی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:
موسس اتاق بازاریابی ایران گفت : کسب و کارهای کوچک  برای بقا باید اصول بازاریابی را بکار گیرند.
تعداد نظرات: ۲
توحید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴
آقای بروغنی مطالب مهم وحائز اهمیتی را متذکرشده اند...
صبوري
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴
برايم بسيار جالب بود ضرورت ايجاد اتاق بازاريابي در تجارت داخلي وخارجي بخصوص براي كشور مامهم وحياتي است توليد كنندگان و واردكنندگان به راحتي وامنيت وسرعت كالاهاي خود رابه مشتريان عرضه كنند
موفق باشيد، باتشكر از خبرگزاري دانشجو،،،
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار