طرح مزخرف و اقتصاد براندازی که میلیون‌ها نفررا خانه‌دار کرد!/ آقای آخوندی! تکلیفت با خودت چیست؟
گزارش/
پیش از این آخوندی طرح مسکن مهر را «مزخرف» دانسته بود. اما این ادعا درست در نقطه مقابل اظهارات وی در پیشگاه مردم و نمایندگان مجلس بود. آنجایی که نه تنها به تعریف و تمجید از آن پرداخت بلکه ...
تعداد نظرات: ۱۳
حی
Netherlands
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
این فقط مشکل اخوندی نیست .وقتی رییس جمهور محترم منتقدش رالبو فرو شبداند تکلیف بقیه معلوم است . همین افراد وقتی به ایشان رای داد تحول خواه نام داشت ولی وقتی نقد میکند دیگر اسمش می شود لبو فروش .لذا این دولت دریک دستور کار کلی ،تصمیم دارد تمام اقدامات دولت قبل (خوب وبدش را)یکجا تخطئه کند وبایگانی کند از تعطیلی شب قدر و اطلاع رسانی دیر هنگام بگیرید تا تعطیلی مسکن مهر .البته انشا الله وقتی این شیب کند دولت به زمین هموار رسید امید وارم جناب روحانی جواب این سیاستها رابدهد .وگرنه میشود مثل دولت احمدی نژاد وفقط حرف زده است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
اگر هم به فرض نظر شما این طرح مزخرف بوده و اقتصاد برانداز ، دست پخت افراد مثل شما و همکاران شما بوده ! شما که در دولت مدعی به اصطلاح تدبیر و امید از آسمان به زمین هبوط نکردید که ؟! بلکه در همین سازمان یا ادارات بوده اید ! پس بی تدبیری و سوء مدیریت خودتان و همکارانتان را به پای گذشتگان و کشور ننویسید. شما که مدعی دولت تدبیر و امید هستید بفرمایید تدبیر کنید یارانه و مسکن مهر را نه اینکه با عرض اندام های نسنجیده اذهان ملت را مکدر کنید !!!! هر دم از این باغ بری می رشد !!!!
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
زنده باد احمدی نژاد بدونه مشایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
احمدی نژاد بدون مشایی را لولو برد
باور کنید که دیگه احمدی نژاد از مشایی جدا نمیشه هر چقدر هم وانمود کنند این اتفاق نمی افته
ناشناس
United States of America
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
نمیدونم نماینده های ما رو چه حسابی به این ... حامی فتنه رای اعتماد دادن
علی جون
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
عرضه ندارین یه طرح بهتر یا در حد همین طرح ارائه بدین معلومه که این حرفها رو میزنین..بعدش هم معلومه برای شما سرمایه دارها طرح مزخرفیه ولی واسه فشر ضعیف جامعه داشتن خونه 50 متری هم ارزو شده.......خدا فقط ازتون نگذره که به خاطر سیاست مردم رو قربانی کردین..
مجید آقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
بسم الله الرحمن الرحیم
گرچه تکرار مکررات است لیکن چون هر روز توسط دولتمردان این دروغ بزرگ به مردم القاء میشود ناچارا باید برای هزارمین بار عرض کنیم که
" هیچ دولتی هیچگاه حتی یک ریال به ملت ایران یارانه پرداخت نکرده است"
پولها یا کالاهایی که تحت عنوان یارانه به مردم داده شده است از جیب خود مردم برداشته شده و متعلق به خود مردم بوده و هست و تا کنون هیچ دولتی حتی یک ریال از جیب مبارکش به مردم پرداخت نکرده که هیچ میلیاردها میلیارد از این پولها ار به نفع خود وام بلاعوض گرفته اند،اکون هم که از این وضع ناراحت هستند به خاطر این است که از بخشی از "کیسه خلیفه" که همیشه پربود محروم شده اند ودستشان کوتاه شده وگرنه هر بیسوادی میداند که مردم بنزین لیتری صد تومان را امروز دارند میخرند هزار تومان
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
واقعا گل گفتی آقا. حالا هم که به توافق رسیدیم می گویند نیاز نیست دیگر یارانه پرداخت کنیم. خدا به داد ما بدبخت و بیچاره ها برسد.
lpnei chinadod
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
این دولت فقط دولت بی حالان است و تمام تدبیر و امیدش در کشورهای اروپایی و آمریکا وجود دارد و هیچ امیدی به من جوان تازه ازدواج کرده با مدرک ارشد روانشناسی تربیتی ندارد و اصلا برایش مهم نیست که من و همسرم که هردو با مدرک ارشد هستیم اشتغال و مسکن برایش مهم باشد زیرا دریچه های امید را در دست جان کری دیده است.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
یه سوال دارم از مسئولین محترم : اگه منو تازه به دوران رسیده و متحجر و.... نمیخوانید تا به یاد دارم سالی که یارانه ها را برای اولین بار پرداخت کردند مبلغ کل یارانه اختصاصی به بخشهای مختلف کشور 120هزار میلیارد بوده که فقط 34 هزار میلیارد آن در قالب یارانه به مردم پرداخت شده است اکنون این مبلغ به بیش از 350 هزار میلیارد رسیده ولی 34 هزارمیلیارد پرداختی به مردم هیچ تفاوتی نکرده که مابه تفاوت این مبلغ که حدود 240 هزارمیلیاردبوده با کم شدن قیمت نفت از جیب مردم پرداخت می شود حالا یه نفر اقتصاددان منطقی به دور از اغراض سیاسی به من بگه دولت محترم با آن 320 هزار میلیارد چکارکرده که این 34 هزار میلیارد اقتصاد کشور را فلج کرده است ((خواهش میکنم منتشر فرمائید تا بلکه یک نفر جواب منو بده ))
محسن نوروزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
مسکن مهر اگر بانکها همکاری میکردند یکی از بهترین طرحها بود؟؟؟؟!!!!!می توان نظر خواهی کرد؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
این دولت،دولت تزویر وریاست،...دروغ میگن،بعد میگن دولت راستگویان!!محض خاطر خدا کدوم وعده انتخاباتی روحانی عملی شده؟بعد در سخنرانی بجنورد میگه بعضی ها نمیخوان مردم شاد باشن!کنسرت برگزار کنید تاشاد باشند!!!ما شغل میخواییم،ما مسکن میخواییم،و....اینها رو درست کن ما شاد میشیم. کنسرت هم برای.....ات.احمدی ... شرف داشت به این.حداقل بانک ها یه وامی میدادن،امااین چی؟استادان ایجاد حاشیه،لیبرالهای ...!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
دولت تزوير
واقعا اينجا جا داره ديالوگ اخر مختار نامه پخش بشه
ارسال نظرات
آخرین اخبار