«مسکن مهر» و «هدفمندی یارانه‌ها» دو طرح اقتصادبرانداز بود
آخوندی:
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دو طرح اقتصادبرانداز مسکن مهر و هدفمندسازی یارانه‌ها را تجربه کرده‌ایم گفت: آنچه دولت یازدهم از دولت دهم تحویل گرفت اگر در کشور دیگری اتفاق می‌افتاد حتماً وضعیت بحرانی اعلام می‌شد.
تعداد نظرات: ۱۹
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
ریزگردها ، گرمای شدید، کمی آب ، تصادفات جاده ای ، اختلاس ها ، خشک شدن دریاچه ارومیه ، زمین خواری ، خاطره گویی ، و....... از دولت قبلی است بهانه های خوبی است بعضی هاش هم عوام پسند است شاهنامه آخرش خوش است بفرمایید شما چه کردید ؟
بععععععععععله
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
بععععععععععله اقتصاد برانداز بوددددددددددددددددددد ولی کدوم اقتصاد!!!!! اقتصاد لیبرالی و سرمایه داری و بی عدالتی رو نابود می کرد که خب نذاشتین و موفق هم شدین و به هرقیمت و روش و تکاپویی بود جلوشو گرفتین تا مردم طعم شیرینشو نفهمن ... واقعاهم براندازی کرد که اینهمه مخالفشین به شدتتتتتتتتتتتت
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
مسکن مهر که از برنامه های شما بوده طبق حرفهاتون در مجلس. هدفمندی هم که در زمان دولت هاشمی که حضور داشتین شما هم انجام شد اون موقع برانداز نبود :خخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
سلام به آقای وزیر
این همه اشتغال زایی در مسکن مهر خانمان درست کن بود یا خانمان برانداز؟
مبلغ اولیه مسکن مهر که 27 م.میباشد را باقرض وقله جور کردیم.حالا هم داریم قسطای بانک مسکنو می دیم وتاحالا تقریبا2م.دادیم ولی به خاطر کارشکنیهای شرکت آب از استفاده از خانه معذوریم.چون تاآب نباشه پکیج نصب نمیشه وتا پکیج نباشه گاز وصل نمیشه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
اون اقتصادی که مد نظر شماست و قرار هم هست که با گدایی در خونه آمریکا مشکلاتش حل بشه، معلومه که با این طرحهایی که به نفع قشر ضعیفتر جامعه ست سازگار نیست! باید هم به جای اینکه به فکر حل مشکلات موجود در این طرحها باشید، از اساس ریشه آن ها را بزنید!
دولت حاج حسنه دیگه! کارای مهمتری داره! هنوز کلی باید با کدخدا رفت و آمد کنه! برای این طرحا وقت نداره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
اختلاسها پس چی ؟ وامهای میلیاردی پس چی ؟ ملت مگر حق مسکن ندارند؟ مگر زمین بیابان را نفروختند ؟ زورتون به مستضعفان میرسه؟
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
بله دیگه چون این دو طرح واسه قشر ضعیف جامعه بود اقتصاد برندازه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
موندم آقاي آخوندي كه چپ و راست دولت قبل و مسكن مهر رو مي كوبه چرا بعد از دو سال راهكار مناسب و عملي ارائه نداده. بد بود يه عده بعد مدتها خونه دار شدن؟آقاي وزير درآمد خودت رو با ما مقايسه نكن.مگه اين كه بگي قشر ضعيف نياز به خونه نداره.كه البته با اين طرح هايي كه مدام عوض مي كنيد و سودهاي بالاي آن همين برداشت هم ميشه كه قشر ضعيف چه نيازي به خونه داره.
ناشناس
United States of America
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
نمیدونم چرا این اواخر حس میکنم مردم رو خر فرض میکنن اینها
محمد شفاعت
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
باسمه تعالی
سلام خدمت همه و آقای وزیر
اینکه در یک جمع دانشگاهی ایشان در یک اظهار نظر بسیار سنگین بفرمایند طرح اقتصاد برانداز مسکن مهر و هدفمندی یارانه ها، از یک استادی که در مسائل شهری کار نموده و می دانند برنامه ریزی و تصمیمات امور نسبی اند جای ناراحتی و نگرانی دارد. خود آقای وزیر باید مستحضر باشند که برخی از اساتید دانشگاه ها روی اصل قضیه مسکن مهر موافق بوده اند و شاید با نحوه اجرا موافق نبوده اند. رهبری ماه ها پیش فرمودند که اگر با موضوعاتی مثل مسکن مهر و امثالهم در ابعاد نظری مشکل دارید، الآن مردم منتظر اتمام خانه های خود هستند. بعلاوه این حرف از یک مقام مسئول حکومتی چه قدر می تواند دل عزیزانی را که به دنبال این طرح هسنتد خالی کند؟ خداوند توفیق خدمت دولت را زیاد فرماید. انشاءالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
فقط آقای آخوندی خدا رو کشر که دو سال دیگه نیستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
سلام
بعد از دوسال از دولت تدبیر وامید جناب آقای وزیر چه طرح نویی داشته اند که از دیگران نقد می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرامرز
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
آنچه باعث شد و خواهد شد که مشکل مسکن در ایران هنوز ادامه داشته باشد وجود دلالان شخصی و بانکی است که مانع عرضه و به قیمت بودن مسکن شده است و دادن وام و تسهیلات برای خرید نه تنها دردی را درمان نمیکند بلکه باعث افزایش و یا رکود بازار مسکن می شود وتنها راه و سریعترین راه برای حل مشکل مسکن "البته اگر صاحبان قدرت و ثروت بگذارند "ممنوعیت و یا محدودیت خرید و فروش در استانها و یا حتی در کشور است تا نیازمندان خانه دار شوند در جایی که درکشور برای روزه خواری و حجاب ممنوعیت وجود دارد برای احتکار مسکن و خودرو و ......هیچگونه قانون قابل اجرایی در کشور نیست آفتابه دزد را دستگیر می کنند اما با بیت المال دزد مدارا آبروی کسی که چند صد هزار تومان بدهکار است میریزند اما میلیاردهای بدهکار بانکی نامش فاش نمیشود
N I M A
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
:: تغییر 180درجه ای نظر آقای وزیر دولت تدبیر و امید(!) ، از حمایت و زدن طرح اولیه مسکن مهر به نام خودش در گذشته تا اعلام وضعیت بحرانی(!) بخاطر مسکن مهر ... مگه داریم ؟!! مگه میشه ؟!! ... ::
رامیانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
آقای وزیر، سلام! یارانه مسئله پیچیده ای است، ولی مسکن مهر عاملی اساسی در تحرک صنعت و اقتصاد بوده است. اگر امروز همه می نالند برای این است که ساخت مسکن کم شده، ذوب آهن، آلومینیوم، کوره های گچ، آجر، سرامیک سازها، کاشی سازها و صدها صنعت دیگر وابسته به رونق بازار مسکن و ساخت و ساز است. اگر به خاطر اسم احمدی نژاد ناراحت هستید، اسمش را مسکن غضب بگذارید، ولی چنین حرفهایی نزنید. اگر هم ایرادی دارد برطرف کنید!
داود
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
اگه خیلی مشکلتونه بیاین دولتو 6 سال بدین دست محمود اگه کم اورد ؟

این از بی کفایتی دولت پیر تدبیر و امیده
فردین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
در مقابل این اقایان هزار چهره،سنگ پای قزوین از رو رفت.به خدا قسم.
پاتک
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
یک جایی این آقا گفت بانک مسکن ورشکست شده ازبابت مسکن مهر>>بانک مرکزی همزمان گفت بهترین وسودآورترین بانک.بانک مسکن به علت بازگشت سرمایه مسکن مهر به این بانک بوده در یک دولت با دو نرخ صحبت کردن یعنی تدبیر وامید
ناشناس
United States of America
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
انقدر بدم میاد کم کاری خودتون رو میندازید گردن دولت قبل. اصلا دولت قبلی بد اخ، شما بگید چه کاری کردید؟!
ارسال نظرات
آخرین اخبار