صاحبان صنایع کوچک بازاریابی را پر هزینه میدانند
حمید بروغنی، موسس اتاق بازاریابی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی «خبرگزاری دانشجو» با بیان اینکه صاحبان صنایع کوچک بازاریابی را موضوعی زمان بر می دانند گفت : کسب و کارهای کوچک برای حفظ بقای خود و گام برداشتن در مسیر موفقیت باید از بازاریابی نامناسب پرهیز کنند.
وی با اشاره به اینکه توسعه فروش بخشی از بازاریابی است اظهار داشت : برای بازاریابی کسب و کارهای کوچک نباید همه اهداف را بر سر رقابتی شدن قیمت ها رها کرد.
بروغنی با بیان اینکه باید باتوجه به ویژگی های کسب و کار های کوچک و توان این بنگاه ها از گذر بحران های اقتصادی ، برنامه های بازاریابی مناسبی را پیش بینی کرد افزود : تاثیر محدود در بازار، کمبود منابع مالی و دانش بازاریابی از جمله عواملی است که صاحبان کسب و کار های کوچک را از روشهای اصولی بازاریابی دور نگاه داشته است.
به گفته وی؛ بازاریابی در کسب و کارهای کوچک به طور کاملا اتفاقی و بر طبق اولویت بندی مدیران و سازگار با هنجارهای صنعتی انجام می شود.
گفتنی است ؛ مدیران بازاریابی صنایع تولیدی و توزیعی می توانند در صورت تمایل و ثبت محصول خود در اتاق بازاریابی ایران به نشانی اینترنتی اتاق بازاریابی ایران مراجعه نمایند.