قابل توجه کمیسیون برجام: ظریف مذاکره کرده است نه عراقچی!
یادداشت حسین قدیانی/
یک روز می‌گویند توافق هسته‌ای بهانه‌ای است برای نفوذ در ایران! یک روز می‌گویند توافق هسته‌ای فرصتی است برای مهار قدرت ایران! یک روز می‌گویند توافق هسته‌ای مجالی است برای کسب قیمتی‌ترین اطلاعات از ایران برای بهره‌برداری هرچه بهتر از گزینه‌ نظامی در آینده!
تعداد نظرات: ۲
بي نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
بخداوندي خدا همه گفته هايتان درست و دقيق و حرف دل ما را مي زنيد اما از زماني كه دولت روحاني آمده بجاي اينكه به فكر مردم باشد و راه پيشرفت و توسعه را باز كند مانند احمدي نژاد به مردم خدمت كند اما ۲ سال وقت مردم را تلف كرده همه تلاشهاي قبلي را پايمال كرد اينهم شد مملكت داري ... خلاف واقعيت بزرگ نمايي مي كنند فكر مي كنند مردم عقل ندارند. مردم شهيد ندادن كه اينها راحت بيايند بخاطر باقي مانندن در قدرت هر كاري بكنند. انشاء اله كه هيچ وقت به اهداف شومشان نرسند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
مذاکره را تیم مذاکره کننده انجام داده اند ،توافق بین دو کشور باید هداف های بلند مدت داشته باشد، خیلی از اظهار نظر ها کاربرد داخلی می تواند داشته باشد ، پاسخگویی به خیلی از اظهار نظر ها بجای قدرت یک کشور دلیل ضعف حساب می شود، دشمن هم همیشه دنبال تنش هایی است که بهانه ای بدست آورد پس باید روی چهار چوب متمرکز بود نه حاشیه ها. اگر حاشیه ها به متن سرایت کند نتیجه ای بدست نموی آید.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار