دانشگاه تک جنسیتی ولی با کادر و اساتیدی از جنس مخالف!
دانشگاه حضرت معصومه(س) به عنوان دانشگاه تک جنسیتی ویژه دختران شناخته شده؛ و این در حالی است که اکثر عوامل دست اندرکار دانشگاه را آقایان تشکیل داده‌اند.
تعداد نظرات: ۱۱
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
این که خیلی بده.
حتی در دانشگاه های مختلط هم، کارکنان بیشتر خانم هستند، حالا چرا در این دانشگاه بیشتر آقایونند چرا سواله واقعا که چی دلیلی داره؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
دلیلش اینه که قدرت انتخاب بالا بره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
سلام.
به نظر من خبرگزاری باید در انتخاب مقالات دقت بیشتر کند تا چنین مقاله های ضعیفی در آن دیده نشود.
زیارتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
با سلام
من تاکنون فکر می کردم این دانشگاه مثل دانشگاه الزهرا یا جامعه الزهرا هست و عوامل آن و اساتیدش خانم هستند . اینکه با دانشگاه های معمولی فرقی ندارد چون بنا بر راحتی دختران در دانشگاه است اگر قرار است مردان هم در دانشگاه باشند حالا تحت عناوینی به غیر از دانشجو که نقض غرض شده است.
واقعا متاسفم با این همه تبلیغات ...
ریحانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
فقط دانشگاه امام صادق واحد خواهران، این ویژگی را دارد...
بماند
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
منم تو یه دانشگاهی که سه سال تفکیک جنسیت شده درس میخونم، دانشگاهی که برخلاف دانشگاه حضرت معصومه تلاشش بر اینه که تمام کادر رو خانم قرار بده ولی این واقعا به ضرر ما دانشجوهاست... بهترین اساتید دانشگاه ما آقایون هستن که بخاطر این سیاست دانشگاه روز به روز تعدادشون کمتر میشه و جاشون رو به خانم هایی با سطح علمی پایین و سابقه ی تدریس کم میدن. به نظر من برای کادر دانشگاه بیشتر باید روی سطح علمی تمرکز بشه نه روی جنسیت...
جای تعجب نداره
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
لابد توانایی مدیریتی و علمی آقاییون بیشتر از خانم ها بوده
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
واقعا متاسفم واسه همچین تفکری
تفکیک جنسیت
خدا عقل بده
ریحانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
سلام... تنها دانشگاه تک جنسیتی، به معنای حقیقی، دانشگاه امام صادق واحد خواهران است که تمام کارمندان، اساتید ودانشجویانش خانم هستند و فقط یکی دو باغبان ودربان مرد، جزو کادر دانشگاه هستند.
اریک
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
سلام . من از نزدیک شاهد پیشرفت این دانشگاه هستم . فکر نمیکنم هیچ خانواده ای دغدغه ای از نظر کادر اداری این دانشگاه داشته باشد. و این یک دروغ محض است . به علاوه این دانشگاه در مرحله کارهای عمرانی و تحکیم پایه ها ی ساختاری قرار دارد و فکر نمی کنم در کارهای عمرانی خانم ها به اندازه اقایون بتوانند گلیم دانشگاه را از اب بیرون بکشند.در مورد اساتید تقاضای همیشگی دانشجویان استفاده از اساتید مجرب بدون توجه به جنسیت انان بوده است که این مطلب سرلوحه کار این دانشگاه است . در مورد کادر اداری همواره تاکید بر تخصص و گزینش همزمان اقایان و خانم ها باهم بوده است و ملاک برتری تخصصی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
اين نظر كه كاملا مشخصه مربوط به يكي از كاركنان اونجاست
خيلي بيطرفانه نظر دادي
ارسال نظرات
آخرین اخبار