به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سعید حسینی، دبیر مجمع تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی-اسلامی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»؛ از افزایش تعداد اعضای مجموعه به 60 برند خبر داد و افزود: تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی-اسلامی در سال 93 و با فروش بیشتر از 15 میلیون انواع دفتر، 10 درصد از کل بازار فروش نوشت افزار در داخل کشور را به خود اختصاص دادند.
وی هم چنین ضمن گلایه شدید از نبود نظارت در بازار نوشت افزار، از مسکوت ماندن اجرای قانون مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر «ممنوعیت به کار گرفتن علایم، نشانه ها و تصاویری که با فرهنگ اسلامی-ایرانی در تعارض است و بر فرهنگ عمومی تاثیر منفی دارد» انتقاد کرد.
وی همچنین افزود: در تمام چند سال گذشته ی شکل گیری مجمع تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی-اسلامی، تقریباً شاهد هیچ گونه حمایتی از جانب مسؤلین دولت گذشته و دولت فعلی نبوده ایم و با وجود پیگیری های مکرر ما از طریق مجلس و هم چنین شکایت مطروحه در کمیسیون اصل 90، آقایان تنها به صدور چند بخشنامه نمایشی اکتفا کردند.
وی هم چنین وزارت آموزش و پرورش را مسؤل فرهنگسازی برای استفاده دانش آموزان از نوشت افزار ایرانی-اسلامی دانست و افزود: مسؤلین دولتی فقط حرف می زنند، و به جای اقدام عملی و حمایت از تولیدکنندگان، بدنبال گرفتن عکس یادگاری اند.