به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر علایی نوین معاون سنجش و نایب رئیس شورای تخصصی آموزشی دانشگاه ضمن اعلام این خبر گفت: دانشگاه جامع در طول 22 سال گذشته بعنوان دانشگاهی که ثمره نظام اسلامی بوده توانسته با تکیه بر اصول حاکم بر نظام آموزش های مهارتی، توسعه کمی و کیفی چشمگیری را درسراسر کشور پیدا کند به طوری که با نگاهی کوتاه به آمار تعداد مراکز آموزش موجود، ظرفیت و پتانسیلهای ایجاد شده برای جذب و تربیت دانشجو و همکاری 60000 مدرس علمی – کاربردی با دانشگاه گواهی بر این ادعا است.
وی افزود: پراکندگی مراکز آموزشی در سطح کشور از یک سو، تنوع و تعدد دوره های آموزش از سوی دیگر، دانشگاه را به ایجاد نظامی سازمان یافته، هدفمند و شفاف برمیانگیزد که به کمک آن بتواند با همکاری واحدهای استانی و مراکز آموزشی با رویکرد تمرکز زدایی، خدمات آموزشی را به بهترین وجه ارائه نماید.
معاون سنجش دانشگاه ضمن تاکید بر وحدت رویه و هماهنگی تمام امور مربوط به شورای آموزشی و کمیسیون بررسی موارد خاص افزود: راه اندازی31 دبیرخانه شورای آموزشی و کمیسیون بررسی موارد خاص واحدهای استانی با سازماندهی 93 نفر از همکاران و متخصصین سنجش، آموزش و دانش آموختگان در جهت انسجام درون سازمانی و تسریع در اجرای سیستماتیک ماموریت ها و اختیارات این شورا صورت گرفته است.
وی ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی 31 دبیرخانه شورای آموزشی و کمیسیون بررسی موارد خاص واحدهای استانی بتوان کیفیت ارائه آموزشهای مهارتی دانشگاه را ارتقا داده و تسهیلات لازم و ساختارمند برای حل مشکلات و مسایل آموزشی دانشجویان فراهم آورد.