تصور اینکه «اگر فلان حرف را نزنیم دشمنی‌ها کم می‌شود» نادرست است
رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان و مسئولان ارتش:
فرمانده معظم کل قوا تصریح کردند: سربرآوردن ملت مستقلی که با زورگویان و وابستگان به آنها مخالف است، برای نظام سلطه قابل تحمل نیست، بنابراین دشمنی می کنند و تصور اینکه «اگر فلان حرف را نزنیم یا فلان کار را نکنیم و ملاحظه دشمن را بکنیم، دشمنی ها کم می شود»، تصور نادرستی است.
تعداد نظرات: ۱۱
حسین
Germany
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
درود بر رهبر بزرگ جهان اسلام.
و درود بر سرباز شایسته اسلام و رهبری دکتر احمدی نژاد.
در این دو سالی که احمدی نژاد رفته است عربستان هر غلطی که خواسته انجام داده .
پایین آوردن قیمت جهانی نفت حمله به یمن تجاوز به دو نوجوان کمک به پیشروی داعش در عراق و این هم فاجعه منا
اینها همه به خاطر دیپلماسی خنده است.
محمد_ت
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
شمایی که منفی دادیدبراستی کمی اندیشیدیدیاارباب (کدخدا)اجازه اندیشیدن بهتون نمیده؟؟؟
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
حرفت به حق است.
ناشناس
Germany
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
آقا حسین ، بنده هم سال 84 در دور اول و دوم و سال 88 به آقای احمدی نژاد رای دادم و الان خیلی هم پشیمان هستم. شاید ایشان سرباز رهبری باشد. اما قطعا سربازی شایسته نیستند. متاسفانه تندروی های ایشان فقط محدود به یازده روز خانه نشینی نیست. قبل از اینکه عکس العمل آمریکا و متحدانش ارزیابی شود، اقتصاد ایران را به نقطه صفر رساندند. برکناری وزیر اطلاعات یادتان رفته است. اگر 16 هزار میلیارد برداشت از خزانه داری برای دانشگاه خودشان را برگردانده اند، خود این عمل کجا مورد رسیدگی قضایی قرار گرفت؟ البته که دولت فعلی در سیاست خارجی، مجری گفتمان "کوتاه آمدن، دشمنی‌ها برطرف نمی‌شود" نیست و در زمینه اقتصاد تنها به ثروتمندان توجه دارد و فرهنگی را ترویج می دهد که فقط خانم گوگوش کم دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
یک مورد آخر هم که امروز صبح رونمایی شدو نشان داد پاسپورت ایرانی عزت که پیدا نکرده هیچ، مسئولان ما در هر سطحی در حال خوار شدن هستند اخراج کاردار ما از بحرین است.
بعد از آن که آمریکا به نماینده ما در سازمان ملل روادید نداد، مارو در اون اجلاس مربوط به سوریه (سال اول دولت) راه ندادند و حتی دبیرکل سازمان ملل هم بعد از کلی سرو صدای دولتی ها و افتخار به دیپلماسیشون، دعوتش از مارو پس گرفت (اجلاسی که بیش از سی کشور مرتبط و غیر مرتبط مثل بنگلادش دعوت بودند)، اخیرا هم سعودی وزرای مارو راه نداد و حتی برای پرواز غیر مستقیم وزیر بهداشت به مکه اون همه خفت کشیدیم(منظورم کار ظریف نیست بلکه این که وزیر ما باید بعد از ساعتها معطلی دو مسیره به عربستان بره)، وزیر خارجه سعودی هم وزیر مارو آدم حساب نکرد، در آخرین حرکت بحرین که حتی نمی شه اسمشو کشور گذاشت کاردار مارو اخراج و سفیرش رو فراخواند. بعد از اون همه ادعای دوستی حاج آقا و بستگان با سعودی و شیخ های شکم گنده و این همه باج دادن و خفه کردن هر صدای اعتراضی به شیوخ مذکور در ایران باز هم شاهد خوار شدن ملت ایران حتی توسط یک جزیره اک هستیم. همه این ها در حالی است که در دولت قبل ماانقدر باج نمی دادیم بلکه مقابله هم می کردیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
درود بر ولایت فقیه و نائب امام زمان (عج)
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
سلام و درود خدا و منجی بر حقش بر ولایت فقیه.
واقعا بدون ایشون جمهوری اسلامی امکان نداشت بتونه دوام بیاره.
خدا یارش باشه. ماکه تا آخر پشتشیم.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
حسین جان درسته آقای احمدی نژاد با رهبری تا حدودی تو یک راه بودن. ولی اون خونه نشینی و کارهایی که آخرای زمان ریاست جمهوریشون کردن رو فراموش نکنیم بد نیست نمیگم که کلا ایشون مشکل دارن ولی نگیم سرباز بهتره.
ناشناس
Germany
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
آیا این فرمایش رهبر با موضع گیری علنی رئیس جمهور یکی است؟
ناشناس
Germany
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ما به ازای عملی "با کوتاه آمدن، دشمنی‌ها برطرف نمی‌شود" ، موضعگیری های آقای روحانی ، قدم زدن با کری، دست دادن با اوباما است؟ دولت کدام سیاست خارجی را عملا اجرا می کند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
شما فرمان دهید با جانمان دندان در دهان هیچ یاوه گویی باقی نخواهیم گذاشت.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار