حواله دادن منتقدان به خدا بجای عمل به وظایف، تسکین دهنده درد خانواده‌های قربانیان منا نیست
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در اعتراض به انفعال وزارت خارجه:
در شرایطی که وزارت امورخارجه مسئولیت مستقیم دفاع کنسولی از حقوق شهروندان آسیب دیده در این فاجعه را دارد، جناب وزیر محترم دو هفته‌ تمام در نیویورک اطراق کرده و وزارت تحت مدیریت خود را در این شرایط بحرانی بدون سرپرست باقی گذاشته است.
تعداد نظرات: ۲۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
می شود شمای به اصطلاح ارزشی یک راهکار بدهید که ظریف چه کاری انجام دهد ان وقت که شاه یک مملکت فوت می کند دبیر شورای نگهبان این پیر بی سیاست خوشحالی می کند معلوم که آها این رفتار رادارند و از این حرکات در هشت سال احمدی نژاد فراوان است جواب سلام علیک است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
تجربه نشون داد که استدلال شما غلطه جلوی این قماش اگر با زبون اقتدار حرف نزنید کلاهتون پس معرکس و حتی وقت ملاقات هم بهتون نمیدن
ناشناس
Netherlands
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
اقا ببخشید اشتباهی به نظر علی مثبت دادم نظرم منفی ست
aghil
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
وای که شماها چقدر ساده اید.همین دو روز پیش نبود خود رهبری گفت با کوتاه آمدن دشمنی ها برداشته نمیشود.واقعا شما ترسو و بزدلید.اگه تهدید رهبری نبود که این دولت هنور باید دم این امیرک های نجسو میدید تا وریراشو راه بده به عربستان.
علی مستوفی
United States of America
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
دوست عزیز یعنی شما واقعن نمیدونی یا نمیخوای بدونی؟ شما نمیدونی که اگر دشمن کوچکترین نقطه ضعفی از تو ببیند راحتت نخواهد گذاشت؟ باید جلو دشمن با اقتدار خودتو نشون بدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
حاج آقا ظریف من نمیدونم جریا حواله دادن به خدا چیه ولی بدون من یه روزی که خیلی از شما ها دیگه بریده بودم گفتم والله ازتون نمیگذرم و نفرین اهل بیت به شما رو ازشون خواستم. هر روز هم امیدوارم تموم بشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
امیدوارم روزای عزت ایران دوباره برگرده.باهات موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
دوست عزیز نیازی به نفرین نیست.میشه در انتخابهای آینده جبران کرد
مجید باقری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
آقا ما سایت شما رو خیلی دوس داریم خواهشا کاری نکنید که در سایتتون رو ببندن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
لعنت به هر چی دشمن و خائن به این انقلابه
پس چرا این مجلس شورای اسلامی هیچ کاری نمیکنه.......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
مجلس هم رانت خوار همین دولت است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
واقعا برای مجلس و خیلی کسانی که می توانند جلوی کمکاری و بی مسئولیتی ها رو (جناب ظریف )رو بگیرن متاسفم چرا سکوت کردید چرا فکر میکنید جناب ظریف کلید حل معما ایران و امریکاست حتما پشت پرده چیزای هست که اینجوری سرتونو مثل کبک کردید زیر برف
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
خود کرده را تدبیر نیست...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
هست بررسی عدم کفایت سیاسی ...
mm
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
سوره مبارکه نساء آیات 144 تا 146
ای کسانی که ایمان آورده اید! غیر از مؤمنان ، کافران را ولّی و تکیه گاه خود قرار ندهید! آیا می خواهید ( با این عمل ، ) دلیل آشکاری بر ضدّ خود در پیشگاه خدا قرار دهید؟!
منافقان در پایین ترین درکات دوزخ قرار دارند و هرگز یاوری برای آنها نخواهی یافت! ( بنا بر این ، از طرح دوستی با دشمنان خدا ، که نشانه نفاق است ، بپرهیزید! )
مگر آنها که توبه کنند ، و جبران و اصلاح نمایند ، به ( دامن لطف ) خدا ، چنگ زنند ، و دین خود را برای خدا خالص کنند آنها با مؤمنان خواهند بود و خداوند به افراد باایمان ، پاداش عظیمی خواهد داد.
س
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
با تشکر از بسیجیان و دانشجویان عزیز، 1- آقای ظریف فکر میکنه وظیفه اش فقط برای موضوع هسته ایست، به همین خاطر این دو سال وزارتش بیشرین کاری که کرده دنبال کردن برنامه ی هسته ایست . حالا که به خیال خودش تمام شده فکر می کنه کاری و وظیفه ای نداره. به همین خاطر برای رفع خستگی این دو سال پیش خودش گفته چند روز در آمریکای عزیزش بیشتر بمانه و از سئوال جوابها فرار کنه. 2- با دست دادن به دستهای مخملی کدخدا می داند که بیاید ایران اولین سئوال همه این خواهد بود که چرا چنین کاری کردی به همین خاطر روش نمیشه به ایران برگرده. 3- اگر قاطعیت رهبر عزیز نبود، حتما به آل سعود اجازه ی دفن پیکر مطهر جان باخته های منا را هم داده بود. """ خدا رهبر عزیز را تا ظهور دولت یار با اقتدار و سلامتی حفظ کند. """"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
آقای ظریف،اگر اینجوریه، من هم شما رو به امام حسین(ع) واگذار می کنم، امیدوارم خود حضرت پاسخ شما را بدهند که مقصود آن ها از مذاکره در کربلا چه بوده است، نمیدونم امام زمان(عج) از شما در مورد دست دادن با اوباما سوال کنند در حالی که این جانی مردم مظلوم و بی دفاع منطقه را همراه کاسه لیسان خود به خاک و خون کشیده اند، چه پاسخی برای حضرت خواهید داشت.
اویس امام
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
آقای ظریف این چه غلط تصادفی ای بود که قبل از دست دادن و رسیدن اوباما در راهروهای سازمان ملل رنگتان مثل گچ سفید شده بود! نکند رنگ رخسار خبر می دهد از سر درون!
آقای ظریف در روز مبارک مباهله با پیشنهاد شما موافقیم.بیایید مباهله کنیم و خدا را به حرمت محمد و آل محمد قسم دهیم که هر کداممان که اشتباه می کنیم به عذاب الهی گرفتار شویم و نیست و نابود وبا ابولهب محشور شویم.
تبت یدا ابی لهب واتب.یاعلی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
ماهم ظریف را بخاطرقدم زدن باشیطان ودست دادن باشیطان وزیرپا گذاشتن غروروعزت واقتدار ملت بخدای شهدا مظلوم واگذار میکنیم واز خدای سبحان می خواهیم حق این نظام مظلوم را از دولت ومسئولین تزویرو ریا ونفاق ودروغ خصوصا (م ظ وح ر) بگیرد
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
متن بالا خواست عموم ملت انقلابی ایران میباشد و از آن حمایت میکنیم . ای کاش بعضی ها در همه امور خدا را ناظر و حسابرس اعمال میدیدند... .
ارسال نظرات
آخرین اخبار