دوهفته از «وعده پاسخگویی» رئیس دولت گذشت
گزارش/
حسن روحانی رئیس دولت یازدهم در سفر مازندران و در جمع تعدادی از مردم ساری وعده داد که پاسخ انتقادها به برجام را خواهد داد. وی درحالی که باز هم مردم را به تحمل بیشتر فرا خوانده و از آنان می‌خواست تا انتقادها از او و برجام را نشنوند؛ گفت: "بعضی از سخنان را نشنیده بگیرید تا به موقع جواب آن داده شود."
تعداد نظرات: ۳
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
با سلام و تقدیم ادب
تو این چند هفته انتهایی مهر و شروع آبان وضعیت پروازها بدجوری به هم ریخته است. برای پوشش پروازهای شهرهای بزرگ پروازهای شهرهای کوچیک را حذف می کنند. اون هم در صورتی که شهرهای کوچیک فقط یک پرواز دارند. مثلا پرواز گرگان زاهدان - گرگان مشهد- که توسط شرکت آسمان انجام میشد کاملا باطل شده اند و تهران زاهدان که سه روز در هفته بود و همیشه هم پر بود شده یک روز در هفته. این در حالیه که برخی ها برای آوردن بیمارانشون به تهران فقط همین مسیر را دارند. چرا که مسیر زمینی خیلی طولانی است. لطفا پیگیری و اطلاع رسانی کنید.

ممنون از شما
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
شما بگویید این جناب دکتر چه بگوید؟! به قول معروف چه کسی می گوید ماست من ترش است!!! البته به جز افراد با تقوا که برای خدا با مردم صادق هستند. شاید دکتر!!! ما منتظر است تا چیزی کمی ارزان شود بعد بگوید این اثر برجام بود و دیدید منتقدان اشتباه میکردند. به امید روزه های اوج و طلایی ایران اسلامی و مقاومت اسلامی با ظهور مظهر عدل.
حيدري
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
گير بهتون ندن. ازتون شكايت نكنن. نويسنده مطلب رو ستاره دار نكنن. انگ بهتون نچسبونن...صلوات
اين دولت از اولش اينجوري اومد همينجوري ام ميره... ما مي مونيم و برجام و سال هاي سال تبعات اون امضاي كوفتي پاي توافق و فتح الفتوح حضرات
ارسال نظرات
آخرین اخبار