هشت ايستگاه آتش نشاني در تهران افتتاح مي‌شود
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۵۳۲۰
همزمان با ولادت حضرت امام رضا(ع)

هشت ايستگاه آتش نشاني در تهران افتتاح مي‌شود

مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران گفت: همزمان با ولادت امام رضا (ع) و هفته كرامت، هشت ايستگاه آتش نشاني با حضور شهردار تهران افتتاح خواهد شد.

حاجي بيگي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي «شبكه خبر دانشجو»، گفت: سياست ما براي اين است كه بتوانيم مجموعه ايستگاه‌ها را به استاندارد جهاني برسانيم كه در حال حاضر در تهران 86 ايستگاه فعاليت مي‌كنند.

وي يادآو رشد: در نظر داريم تعداد ايستگاه‌ها را در پايان سال به 94 ايستگاه برسانيم كه برخي از اين دستگاه‌ها در ولادت امام رضا (ع) افتتاح خواهد شد.

مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران افزود: علاوه بر افتتاح ايستگاه‌ها، 8 آتش نشان نيز نشان شجاعت مي‌گيرند.

حاجي بيگي يادآور شد: براي شهر تهران برنامه‌هاي داريم كه زمان رسيدن به حادثه را كاهش داده و نقاط كور را در تهران تعيين كنيم.

وي در پايان گفت: برنامه هايي براي افزايش تعداد ايستگاه‌ها در اين نقاط كور وجود دارد كه بزودي اجرا مي شود./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار