شکایت خریداران محصولات سامسونگ را پیگیری می‌کنیم
انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان:
انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان اعلام کرده است کسانی که محصولات سامسونگ خریداری کرده اند و به خاطر عدم داشتن استاندارد این لوازم و جعلی بودن برچسب انرژی و آرم استاندارد، متضرر شده اند، می توانند به این انجمن شکایت کنند تا پیگیری های قانونی لازم صورت گیرد. 
تعداد نظرات: ۳۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
ايا واقعا به شكايتها رسيدگى ميشه كه ما از كار و زندگيمون بزنيم و پيگير بشيم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
سامسونگ هم تخلفاتش در اومد!!!!!! حداقل جنس ايرونى بخريم مى دونيم ايرانى خريد كرديم .دلمون نمى سوزه كه كلاه سرمون رفته
maral
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
تكنسين سامسونگ آقاي بهرامي اومدن منزل ما براي نصب كمپرسور كه گارانتي دارد از ما به زور ٧٠٠٠٠٠ تومان پول خواستن و ما ممانعت كرديم با همسرم دگير شدن و همسرم رو هول دادن و به زور كمپرسور خودمون و دزديدن و بردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
با توجه به رسوايي تقلبى بودن اجناس سامسونگ و اگاه شدن مردم نسبت به استاندارد نبودن اين محصول كه مدتى است بين مردم گفتگو مى شود ، بهتر است كه مردم درست بيانديشند و حمايت از توليد ملى را دنبال كرده تا توليد ملى خود را ارتقاء دهيم تا توليد كننده و سرمايه گذار ايرانى توانمند عمل كنند تا بتوانند كالاى مرغوبتر توليد كنند كه اين كار فقط با حمايت مصرف كنندگان توليد داخلى انجام مى شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
به اين راحتى استاندارد رو جعل مى كنند و كلاه به اين بزرگى سر مردم مى زارن و فقط اخبارش رو منتشر مى كنند. چرا دولت برخورد جدى با اين تخلفات انجام نمى ده؟
عدالت
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
دلیلی نداره از محصولات بی کیفیت و قیمت فضایی داخل حمایت کنیم اگه واقعا چنین چیزی بود یه قیمتی میدادن مردم قدرت خرید داشته باشن نه اینکه مردمو زیر فشار بزارن باحرف های پوچ که فقط جیب خودشونو پرکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
چند وقت ديگه ميان ميگن ارم سامسونگ رو جعل كرده بودن و اصلا به سامسونگ ربط نداره مثلا يه يخچال تو كارگاه اقا هوشنگ بوده و روش زدن سامسونگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
لطفا تحصیلات اعضا هیبت مدیره سامسونگ بررسی و اطلاع رسانی شود این خود نشان میدهد که چگونه میشود با متوسط تحصیلات سیکل چطور میتوان پول درآورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
سلام
بنظر هر کی میخاد از این نمد واسه خودش کلاهی بسازه.
فقط ادعا داریم و هنر ما تخریبه.
سامسونگ یه برند بین المللی قویه. اگه اون استاندارد نداره پس کودوم برند داره؟!!!!!!!!!
رویا یادگاری
Germany
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
خیلی از شرکت سامسونگ دلخورم .این همه تبلیغات دارین برای فروش.توروخدا ب تعهدادتون عمل کنید.من گوشی s6خریدم ازم دزدیدن.برحسب اعتماد از خریدار که نمایندگی سامسونگ معرفی کرد خودشو رو جعبه نگاه نکردم شماره سریال نداره.نتونستم شکایت کنم هیچکس پاسخگو نبود.میدونم هیچکس رسیدگی نمیکنه.همش الکیه.ولی بخدا اعتماد کردن شرط اول ی شرکت ب این بزرگی باید باشید.چرا رسیدگی نمیکنید شاید الکی گوشی ب ما ب عنوان نماینوگی میفروشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
واقعا متاسفم برای سامسونگ سینمای خانوادگیم 11روز تو نمایندگی 318ماند اخرش بهم زنگ زدن گفتن دستگاه نیست بعد بهشون نشونه دادم پیداش کردن 10دقیقه بعد گفتن بیا ببر درست نشود واقعا اینم سامسونگ به نظر من درشو ببندن بهتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
یخچال من برسد ایراد پیدا کرده دزدان در نمایندگی پول گرفتند و قطعه ندادند و من از طریق سازمان حمایت و مراجع دیگر به شدت پیگیر خواهم بود..
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
واقعا شرکت مضخرفیه سامسونگ.بهترین مدل تلویزیونشو 6ماهه پیش خریدم (QLED 4K) بعد از عید تصویر تلویزیون رفت : کنترلش کار نمیکرد به شرکت زنگ زدیم گفتن چیزی نیست دکمه فلانو بگیر درست میشه باز دو سه هفته بعد اینجوری شد زنگ زدیم گفت چیزی نیست اینجوریش کنید درست میشه.تا هفته گذشته که به کل تصویرش رفت رنگ زدیم نمایندگیش اومده میگه از کابل وان کانکتشه که اونم قیمتش یک میلیونو دویست هزار تومنه ما به شما میدیم 620 هزار تومن.اومدم خونه دیدم ایراد از نصاب تلویزون بوده به شرکت زنگ زدم میگه اگه ایراد از نصاب بوده باید از همون اول اینجوری میشد بهشون میگم از همون اول باهاتون تماس گرفتم میگن اصلا اطلاعاتی از شما ثبت نشده.بعد کد پیگیری دادم میگن این قطعات شامل گارانتی نیست میگم نصاب اشتباه نضب کرده ولی ....... دوستانی که پیام منو میبینید برید از هر شرکتی خرید کنید به جز سامسونگ. الکی اسم گنده کرده هیچ خدماتی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
خدمات سامسونگ افتضاحه و پاسخگویی پرسنلش از اون هم افتضاح تر / من در رابطه با تعمیر دستگاه ام با بخش شکایت تماس گرفتم ولی شخصی پاسخگو من بود با بی ادب تمام صحبت میکرد و حتی به خودش زحمت نداد که پیگیری کارم انجام بده و بعد در رابطه با شکایت من قضاوت میکرد /کلا در جریان هیچ چیز نبود و در آخر بهم گفتند هرجا دوست داری برو شکایت کنن هیچ کسی پاسخگو شما نخواهد بود / واقعا برای خودم که از محصولات سامسونگ خریداری کردم متاسف هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
باسلام اینجانب یک دستگاه جاروبرقی امسونگ مدل پرنس2100 خریداری نمودم متاسفانه با توجه به تعاریف واعتباری که ازسامسونگ سراغ داشتم برعکس راس دوسال دقیقا با اتمام گارانتی موتورجارو سوخت وباید تعویض گردد از مسئولین محترم ومدیران سامسوسنگ درخواست دارم لطفا رسیدگی کنید حداقل برای مشتریان مثل ماکه از کلیه لوازم سامسونگ استفاده میکنیم ومشتری هستیم ارفاق قائل شوند وهزینه تعمیر را پرداخت نماییدازشما تقاضا دارم رسیدگی فرمایید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
من یخچال سامسونگ خریدم بعد از دوماه گارانتی تموم شد لوله داخلی سوراخ،شد به خاطر بی کیفیتی لوله شرکتم هیچ چیزو قبول نمیکنه میگه گارانتی تموم شده کلی خرجشه خواستم بگم محصولات سامسونگ فقط تا پایان گارانتی کار میکنن بعدش به فکر جایگزین باشید برخورد نمایندگی افتضاح یخچال ساید نخرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
حدود 22 ماه قبل تلویزیون سامسونگ LED خریدم اخیرا در حال تماشا تصویرش رفت و خطوط عمودی درش پیدا شد. چند بار به نمایندگی مراجعه کردیم گفتند پنل اش خراب شده و چون 2 ماه از گارانتی شما گذشته و این اتفاق افتاده و در واقع تلویزیون کلا از حیز انتفاع خارج شده و بدرد نمیخوره با مرکز تماس میگیریم تخفیفی به شما بدهند ولی حالا قطعه نداریم 15 دی به بعد از کره میاد.بعد از پانزدهم دی مراجعه کردیم گفتند پنل شما تحت فشار شکسته و کاریش نمیشه کرد. هر قدر گفتیم هیچ ضزبه ای به تلویزیون وارد نشده و تلویزیون خودبخود دچار این معضل شده نپذیرفتند. حتی در تماس با مرکز کسی که پشت خط بود با وقاحت تمام عوض پاسخگوئی تلفن را قطع کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
واقعاشرکت بیخودی سام سرویس الان ۸ماه تلوزیون سامسونگ۶۹۶۵خریدم همون ۲ماه اول خراب شد بعد کارشناسای بیسوادشون میگن پنل تلوزیون راخودتون شکستید وگارانتی قبول نمیکند ولی موقع خرید بیشتر تبلیغ گارانتی رو میکردن تا تلوزیون الان هم ۸۲۵۵ با بی ادبی جواب میده ومیگه اگه میتونی برو شکایت کن تا ببینیم زور کی بیشتره
ناشناس
Germany
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
با سلام
یک دستگاه تلویزیون سامسونگ برای تعمیر دادم ب نمایندگی سامسونگ بقول خودشان تعمیر کردند و آوردند درب منزل تحویل دادن سیصد وپنجاه هزار تومان پول گرفتند اما متاسفانه عیب تلویزیون ک بر طرف نشده بود بماند عیب دیگری هم اضافه شده بود چندین بار با سام سرویس تماس گرفتم اما هیچ پیگیری جدی از طرف این شرکت انجام نشد و آنقدر این مسئله رو کش دادن تا بقول خودشان از زمان گارانتی تعمیر گذشت و در نهایت گفتند نمایندگی آقای سلیمی تعمیر مجدد دستگاه رو نپذیرفته
پولمونو گرفتن تلویزیون رو هم درست نکردن بعد از کلی پیگیری ودرنهایت اینکه گفتم از شما شکایت میکنم جواب دادن هر کاری میخوای بکنی بکن
بقول شرکت سام سرویس مصرف کننده هیچ کاری نمیتونه بکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
باسلام
با اینکه علاقه خاصی به محصولات سامسونگ دارم ولی متاسفانه خدمات پس از فروشش افتضاحه .من ماشین ظرفشویی واتر وال داشتم گارانتیش که تموم شد موتور واتروالش سوخت از آذرماه ۹۷ تا الان حدود ۴ ماه فقط سر کار گذاشتن . فقط میگن قطعه نداریم واقعا متاسفم بابت خریدم خدمات پس از فروش افتضاح
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
جدیدا سامسونگ داره یه کاری میکنه که هیچی روی گوشی های 2016 کارنکنه لطفا پیگیر باشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
با سلام جنس قلابی و مونتاژ شده متاسفانه خیلی زیاد شده
بهتون توصیه میکنم اصلا سمت سامسونگ نرید

بنده خودم مدل ۵۰ اینچ خریدم یکی دو ماه پیش،از همون ابتدا پنل ایراد داشت،از دوطرف هاله مشکی داشت به اندازه حدودا ۲۰ سانت،من اینو بعد از حدود ۲۰ روز متوجه شدم،نه اینکه بعد از ۲۰ روز دچار مشکل بشه،بلکه از اول این مشکل رو داشت،دقت کردید؟ ۲۰ روز بعد خرید متوجه شدم!
نمایندگی که ازش خرید کردم گفت اصلا به ما ربطی نداره و زنگ بزن به سام سرویس، تماس گرفتم با ۸۲۵۵،کارشناس اعزام کردند،مشکل رو هم دیدن و تایید هم کردن،ولی بعد از چند روز،اون کارشناسی که سام سرویس معرفی کرده بود خودش تماس گرفت و گفت که واحد فنی سام سرویس بهمون زنگ زده و گفته که به شما اطلاع بدیم، تی وی شما مشکلی نداره!!!

من گفتم کارشناس اومده تایید کرده،ینی مشکل از این تابلوتر؟ بنده خدا با یه حالتی گفت که :دیگه چی بگم والا!
متاسفانه یه چند روز بعد فهمیدم کلا تلویزیون های سامسونگ همچین مشکلاتی دارن و جالبه تعمیرکار میگفت که بهتر بود قبل خرید یه سر اینجاها میومدید و میپرسیدید که کدام تلویزیون ها خرابی کمتر دارن تا بهتون معرفی میکردم ولی خیلی اشتباه کردید که سامسونگ خریدید

یه سری جاهای دولتی هم رفتم که اسم نمیبرم و اونا هم گفتن این مدل مشکل از سمت سامسونگ شکایت زیاد داره

حالا بدتر از اون اینه که یه سریا میگفتند که،سامسونگ های بالای ۱۰ پونزده میلیون(منظورشون QLED ها هست) اونا مشکلی ندارن ولی زیر ۱۰ میلیونیا شانسی خوب از توشون درمیاد!!! ۶ میلیون بدی جنسی بخری که شانسی باشه. قضیش شبیه ماشین های سمند هست که قیمت بین مدل های EF۷ و LX خیلی کم بود و خود نمایندگی های ایران خودرو و بقیه میگفتن EF۷ خیلی بهتره ولی شانسیه! یا نشتی روغن دارن یا آب کم میکنن و سر سیلندر و ... ینی چندین میلیون پول بدی این وسط هم دعا کنی که خوب دربیاد!!!

و جالبتر اینکه عبارت " شکایت از سام سرویس " رو توی گوگل سرچ کنید و چند تا سایت رو باز کنید ،درسته بعضی از پست ها واسه یکی دو سال قبله،ولی کامنت هایی دیدم که فهمیدم مشکل من پیش مشکل اونا شاهه!!!

پشتیبانی براحتی شونه خالی کرد،چندین بار و چندین روز بهشون زنگ زدم،ولی کسی پاسخگو نبود،اپراتور فقط همین جمله رو تکرار میکرد که " واحد فنی گفته تلویزیون شما ایرادی نداره " و اون سیاهی اونم ۲۰ سانت!!! ایراد محسوب نمیشه!
به نظرتون این،توهین به شعور مشتری نیست؟؟ خیلی راحت دارن کم فروشی میکنن

جالبه ببری حدود شش هفت میلیون توی این گرونی،اونم به ناچار،جنسی بخری که قبلش فکر میکردی گارانتی معتبر داره،اسم و رسم داره و ... بعدش باید این وسط شانس بیاری تلویزیونت سالم باشه،یعنی پول بدی جنس شانسی بخری!!! خرابم که دربیاد حالا باید این ور اون ور بدویی التماسشون کنی که تی وی مشکل داره!

تلویزیونی که ۲.۵۰۰ بود نتونستم بخرم و یکدفعه قیمتش توی چند ماه شد ۶ میلیون!!! من خودم جزو کسانی بودم که در این آشفته بازار به همه توصیه میکردم نخرین چیزی،مگه اینکه واقعا ناچار باشی. از تلویزیون سی آر تی قدیمیا استفاده میکردم که اونم سوخت و به اصرار خانواده مجبور شدم برای همچین تلویزیونی که از اول خراب دراومد ۶ میلیون هزینه بدم! شاید جملم جمله ی خوبی نباشه ولی اگر بانه ای میخریدم اگر هم خراب درمیومد اونقدی ناراحت نمیشدم که مثلا رفتم از یه نمایندگی معتبر، یه برند مثلا معتبر، و با یه گارانتی مثلا معتبر،خرید کردم!

ادمین های محترم،من بدلیل اینکه خودم هم متضرر شدم سعی میکنم اطلاع رسانی کنم که بقیه متضرر نشن،شاید هم بعضیا بگن ما خریدیم مشکلی نداشت،به هر حال شما شانست زیاد بوده ولی در کل ،سامسونگ جدیدا خرابی زیاد داره و ما هم بدشانس بودیم که از سامسونگ خرید کردیم. هیچ هدف خاصی هم جز اطلاع رسانی برای سایرین ندارم. منبعد اگر پستی داخل سایت های مشابه راجب سامسونگ ببینم این اطلاع رسانی رو میکنم که آگاه شن و با دقت بیشتر اقدام به خرید کنند.

ال جی هم قبلا خوب بود اما این برند هم میگفتن که جدیدا خرابی و مشکلات زیاد داشته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
ماشین لباسشویی سامسونگ به اصطلاح پیشرفته خرید کردم ،اصلا لباسها رو خوب شستشو نمیده ،واقعا شاکی هستم . انواع پودرها و مایع استفاده کردم ولی لکه های وسیع پودر در روی لباسها باقی می مونه که باید چندین بار اقدام به شستشو کنیم،هزینه برق و جرم گیری و ...
واقعا ماشین مزخرفی هستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
من 18/1/98تیوی خریدم ماه اردیبهشت و خرداد شمال بودم تیر ماه اومدم تهران 14/4/98 تیوی سوخت ب.نمایندگی زنگ زدم وگفتند که پنل سوخته وامروز ب20/4/98/ هنوز کاری انجام ندادند ومن شکایت دارم من از قشر پاین هستم وام گرفتم واین تیوی را خریدم خدا را خوش نمیاد این جوری با مردم رفتار کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
آشغال ترین شرکت،شرکت سام سرویسه،چون هیچ مسئولیتی در قبال محصولاتشون قبول نمیکنن.ما یه هفته پیش یه ساید خریدیم انقدر بد مونتاژ کردن که انگار اجزای داخل یخچال مشخصه،رو دیواره ی یخچال یه مستطیل بزرگ که به۴ قسمت تقسیم شده،به نمایندگی هم که میگی،میگن اون فروشگاهی که به شما فروخته باید پس بگیره،حالا نه فروشگاه و نه نمایندگی هیچ مسئولیتی رو قبول نمیکنن،حتی نماینده ی خودشون هم که برای نصب اومده بود ،گفت ایراد داره،نصب نکرد،الان این یخچال که با هزار زحمت پولشو جور کرده بودیم،مونده رو دستمون.خدا ازتون نگذره،که جنس با گارانتی با قیمت گرون تر به ادم می فروشین،ولی بعدش مسئولیت قبول نمیکنین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
باسلام
شرکت سامسونگ یه شرکت بسیار مزخرفیه .
حدود یک سال پیش گوشی نوت 9 سامسونگ که اون موقع پرچم دار بود خریدم بعد از 8 ماه کارکردن به شدت داغ میکرد و وای فای و بلوتوثش غیر فعال شد کارشناسان اولش میگفتن غیرممکنه خراب بشه وحالامیگن عیب از آی سی بلوتوثه .با اینکه دستگاه وارانتی داره هیچ کسی حاضر به پاسخگویی نیست من نمیدونم محصولی که شرکتش در ایران نمایندگی رسمی به بهانه تحریم ها نداره و محصولاتش برچسب وارانتی خورده و از طرف شرکت سامسونگ هیچ نمایندگی رسمی جهت تعویض نداشته باشه چرا محصولاتش باید وارد ایران بشه و به قیمت گزافی فروخته بشه خواهشمندم این مورد را پیگیری کنید
ناشناس
Germany
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
حدودا دوماه بیشتره که اومدن ماشین لباس شوییمو درست کردن برای صدا و لرزشی که داشت ولی درست نشد ازم ۴۲۰ تومن گرفتن پیگیری که کردم گفتن باید دیگش عوض بشه الان مجدد پیگیری کردم گفتن ۲ ماه دیگه صبر کنید یعنی تا اسفند و گفتن هزینش میشه ۱ میلیون و۵۰۰
الان هم بردش سوخت اومدن بردن باز میگن باید یک ماه صبر کنید معلوم نیست کی درست میشه و هزینش هم یک میلیون و۷۰۰ میشه براط تعمیر برد
واقعا از کی باید پیگیری کنم میخوام شکایت کنم ازشون کجا باید شکایت کنم ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
الان دقیقا یک ماهه که یخچال فریزر ساید بای سایدم خرابه و بعد از گذشت دقیق یک ماه تو این شرایط کرونا و قرنطینه هیچ کاری برامون نکردن . اومدن قطعه رو بردن . 650 هزار هم پول گرفتن . الان هیچ خبری نیست هر بار هم که پیگیری می کنیم با بی ادبی و پررویی تمام و حالت طلبکارانه جوابمونو می دن . بی صاحب ترین تشکیلاتیه که به عمرم دیدم . خدا لعنتتون کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
خدمات پس از فروش و گارانتی سامسونگ واقعا مزخرفه. گوشی a20s رو قبل از اتمام گارانتی تحویل نماینگی در ارومیه دادم تا بفرستن تهران واسه تعمیرات با گارانتی ، اونقدر تو نمایندگی و خود تهران معطل کردن تا گارانتیش تموم شد بعد تماس گرفتن و گفتن شامل گارنتی نمیشه و حدود ۳ تومن بخاطر تعویض برد هزینه داره اگه میخواین تعمیر کنیم وگرنه عودت میشه !!!!! جالبه که تو کل دنیا تاریخ تحویل به نمایندگی ملاکه نه تاریخ اهمال کاری های نمایندگی ها و ... معلوم نیس از کجا میشه اینارو پیگیر شد چون همشون مثل همن و آدمو اونقدر تو یه دور باطل میندازن تا خودش سرگیجه بگیره و حتی آدرس خونشو گم کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
سلام. دوستان من از طریق سایت فرابازار شکایتمو ثبت کردم و نتیجه داد.
گفتم به شماهم بگم که اگر شکایتی دارین از اونجا پیگیری کنین
ارسال نظرات
آخرین اخبار