ربيعي در واكنش به انتقادات چند وقت اخير:
كمبود قطعات يدكي و اعتبارات عامل اصلي تاخير قطارها است
مديرعامل شركت بهرهبرداري متروي تهران گفت: تاخير قطارها ناشي از كمبود قطعات يدكي، نقص فني واگنها و ازدحام جمعيت و كمبود اعتبارات است.
ربيعي در گفتوگو با خبرنگار اجتماعي «شبكه خبر دانشجو»، در پاسخ به علت تاخير قطارها و پيگيري مردم و شكايت آنها گفت: علت اصلي تاخيرها، كمبود قطعات يدكي، نبود بودجه لازم براي تعمير اين قطارها، نقص فني و ازدحام جمعيت است.
وي يادآور شد: اين مطالب بارها عنوان شده اما مسئولان هيچ اقدامي براي رفع اين مشكلات انجام ندادهاند.
مديرعامل شركت بهرهبرداري متروي تهران يادآور شد: واگنهاي جديد هنوز به ما تحويل داده نشده اما تا دي ماه به سيستم حمل و نقل مترو اضافه خواهد شد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا