ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد از ۱۶ آذر/ تکمیل ظرفیت دکترا هنوز ابلاغ نشده است
توکلی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو خبر داد
مشاور عالی سازمان سنجش از ثبت نام شرکت در آزمون کارشناسی ارشد از ۱۶ ‌آذر خبر داد.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Netherlands
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
شما رو به خدا انقدر مدرک فروشی نکینید . این چه سیاست بی خردانه ایست که در پیش گرفتید . هر روز پذیرش ها بالا می ره کیفیت ها پایین . دکتری دانشگاه ازاد هم که علم نمی خواد پول می خواد . مراکز علمی کاربردی هم که دیگه فاجعه است.
سمیه مهتدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
آقای دکتر توکلی
چطور دو ماه پیش آقای دکتر شریعتی معاون آموزشی وزارت علوم گفتند دانشگاه ها درخواستشون رو داده اند و در آینده ای نزدیک تکمیل ظرفیت خواهیم داشت.
ما که می دونیم بعضی از دانشگاه ها درخواست داده اند، چرا برای در رفتن از زیر بار مسئولیت و توجیه تصمیمی که گرفته اید دیگران را مقصر جلوه می دهید؟!!
وقت و انرژی ما را چند ماهه هدر داده اید، صندلی های تصویب شده دانشگاه ها حدود 2000 تا خالی دارند، با چه منطقی نمیگذارید مثل هر سال پروسه تکمیل ظرفیت اجرا شود؟!
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
چرا؟ یعنی کل کشور یک نفر هم کم نیاورده و تمام رشته در تمام دانشگاهها پره ؟ واقعا بعیده .
محمود احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
با سلام خیلی از بچه ها منتظر تکمیل ظرفیت هستن این چند ماه انتظار کشیدن و امادگی برا کنکور دکترا پیدا نکردن از شما خواهش می کنیم امسال هم تکمیل ظرفیت مثل سالهای قبل داشته باشیم با توجه به این که میدونیم بعضی از دانشگاهها اعلام نیاز کردن با تشکر
محمود احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
خواهش میکنیم از شما امسال بچهها رو نا امید نکنید اون هم بعد از این همه انتظار اگه میخواستید امسال نباشه باید خیلی قبل اعلام میکردید
ارسال نظرات
آخرین اخبار